کد خبر: ۴۴۸۸۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

تحریم سفر حج ؛ از شایعه تا واقعیت!

مدیر دفتر حج و زیارت استان همدان خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد تحریم سفر حج توسط برخی زائران این استان را کذب خواند.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر دفتر حج و زیارت استان همدان خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد تحریم سفر حج توسط برخی زائران این استان را کذب خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار برخی شایعات بی اساس در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در خصوص تحریم سفر حج توسط برخی زائران همدانی، محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان همدان با تکذیب این خبر، تصریح کرد: عملیات ثبت نام، اعزام و تشرف زائران خانه خدا طبق زمان بندی قبلی درحال انجام است و حجاج در موعد مقرر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

ساغرچی با تاکید براینکه این خبر صحت ندارد از زائران و هموطنان در خواست کرد اخبار موثق را از طریق سایت سازمان حج و زیارت به آدرس www.hajnews.ir پیگیری کنند.

مدیر حج و زیارت استان همدان در ادامه از اعزام یک هزار و۸۰۰ نفر از استان همدان به خانه خدا در حج ٩٦ خبر داد و افزود: این زائران در قالب ۱۳ کاروان برای ادای فریضه حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

گفتنی است پیشتر نیز اخباری در مورد انصراف برخی از حجاج یزدی و تبریزی در فضای مجازی منتشر شده بود که از سوی مسئولان دفاتر حج و زیارت و دیگر مسئولان این دو استان تکذیب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
2
0
ملت سردرگم و درهم اگر واقعا دنبال کار خیر هستن ،لطفا سفر به تایلند و ترکیه و باکو و ارمنستان رو که برای اهداف انسان دوستانه !!!میرن کنسل کنن...نه حج و بیت الله رو.
مهدی
|
-
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
2
........................... بگیم پول نداریم....برین پولارو اینجا خرج کنین...بعد بیاین بگین پول نداریم........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
3
حجاج عزیز تشریف ببرید حج آل سعودجهت ساخت کازینو وخرید اسلحه نیاز به پول شما دارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین