کد خبر: ۴۴۸۹۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

اعلام آمادگی نماینده ابراهیم رییسی برای مناظره با وزیر کشور

نماینده حجت‌الاسلام رییسی در ستاد انتخابات کشور از آمادگی خود برای مناظره با وزیر کشور درباره تخلفات انتخاباتی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایلنا، صولت مرتضوی گفت: تخلفات وزارت کشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت محرز است. باوجود گذشت ۹ روز از برگزاری انتخابات وزارت کشور این حق را برای رقیب قائل نشده که نتایج تفکیکی انتخابات را به سایر کاندیداها به‌صورت مکتوب اعلام کند.

نماینده حجت‌الاسلام رییسی در ستاد انتخابات کشور ادامه داد: این آمادگی رادارم که اگر صداوسیما فرصتی را فراهم کند تخلفات قبل و حین انتخابات را با وزیر کشور در فضایی شفاف بررسی و رسیدگی کنیم.

او اظهار کرد: اینکه آقای رحمانی‌فضلی می‌گوید جزئیات نتایج انتخابات را بعد از تائید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان ارائه می‌کند هیچ مبنای قانونی و منطق حقوقی ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
3
چطور برای موسوی این حق را قائل نبودید الان تقاضای وقت می کنید؟ مگر تخلفی رخ داده است؟!
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
3
یک سئوال علمی: اگر زبانم لال، نام جناب رئیسی از صندوق بیرون می آمد و باز هم زبانم لال ایشان برنده انتخابات می بودند باز هم اعتراض می کردید؟! باز هم جناب علم الهدی انتخابات را خطرناک اعلام می نمود؟! بس کنید
ایرانی
|
-
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
شاید این آقا اصلا رای نداده شناسنامه اش حتما نگاه کنید. رای گیری تا ساعت 12 شب بدون هیچ مشکلی انجام میشد تاوقتی که وزارت کشور اطلاعیه داد که از بعد از 12 شب اخذ رای غیر قانونی است آن هم بنا براعلام و تاکید هیات نظارت شورای نگهبان. یعنی در اصل نماینده هیات نظارت در پای صندوق آراء اجازه اخذ رای نمیدادند. بخاطر همین موضوع شعبه ها شلوغ بود وسروصدا بپا شد.
بنظر همه ملت ایران این انتخابات سالم ترین انتخابات در طول این چند دهه بوده البته در انتخابات ریاست جمهوری. اگر از 12 شب به بعد هم رای گیری ادامه پیدا می کرد مطمئن باشید رای روحانی روی 25 تا 26 میلیون جا میگرفت بروید خدارو شکر کنید و دعا جون شورای نگهبان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین