کد خبر: ۴۴۸۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

پرفروش‌ترین فیلم سینما وارد شبکه نمایش خانگی شد

فیلم سینمایی «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی پس از آن که به صورت قاچاق پخش شد، در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «گشت 2» ساخته سعید سهیلی که در اکران موفق بود و توانست عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کند وارد شبکه نمایش خانگی شد.

سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره ، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی « گشت2 » در سطح کشور گفت: «این اثر یک فیلم کمدی، اجتماعی بسیار موفقی بوده و این فیلم توانسته عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را داشته باشد و توزیع این فیلم از دیروز در شهرستانها و از امروز در تهران آغاز شده که هم وطنان عزیز می توانند نسخه با کیفیت و قانونی «گشت2» را در فروشگاهای معتبر سراسر کشور تهیه کنند.»

او گفت: «نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «گشت 2» به همراه فیلم کوتاه بسیار جذاب پشت صحنه از روند ساخت فیلم و همینطور عکس‌های صحنه و پشت صحنه است.»

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همرا شده، در پی کاری شرافتمندانه می گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می شوند دوباره ....

حمید فرخ نژاد ، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، فاطمه شکری، محمد الهی حصاری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتضایی ،منصور نوبخت، ابوالفضل تهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا، مهدی ماهانی در این فیلم بازی می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین