کد خبر: ۴۴۹۱۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

بعد از میرزا آقا، "کبری"، شیرزن قدخمیده هم به دیدار روحانی می‌رود

'کبری رحمتی' شیرزنی که با قد خمیده‌اش پای صندوق‌های رای در انتخابات حاضر و عکسش به سوژه روز رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل شد، اهل استان البرز است که براساس اعلام ها قرار است با رییس جمهوری دیدار کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: شیرزنی قدخمیده که در شهرستان فردیس البرز در روز انتخابات 29 اردیبهشت ماه با سختی بسیار در پای صندوق رای حاضر شده بود، همت والای مردم ایران را به رخ جهان کشید.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ داریوش بیات نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این شیرزن براساس هماهنگی‌های صورت گرفته عصر دوشنبه قرار است با دکتر روحانی دیدار کند. 

بعد از میرزا آقا،

وی خاطرنشان کرد:‌ این شیرزن با قامت خمیده و چهارپایه ای سفید در کمتر از ساعتی از برگزاری انتخابات، در پای صندوق رأی حاضر و جهانیان را حیرت زده کرد. 

وی ادامه داد: این شیرزن کبری رحمتی نام دارد که ننه صدایش می کنند و قامتش را شالیکاری خم کرده و تصاویر او در رسانه‌های داخلی و جهانی انتشار یافته است. 

بیات‌نژاد گفت: سازمان بهزیستی کشور در تماس تلفنی با بهزیستی استان البرز خواستار پیگیری هرچه سریعتر این موضوع با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری شده بود. 

وی خاطرنشان کرد: این شیرزن در شعب اخذ رای شهرستان فردیس حضور داشته است. 

پیش از این رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی‌اش از «میرزا آقا» که به همراه فرزندش به تهران آمده بود، قدردانی کرد. انتشار تصویری از میرزاآقا در ایام تبلیغات انتخاباتی که عکس روحانی را در دست داشت و اشک در چشمانش حلقه زده بود بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی پیدا کرده بود.

بعد از میرزا آقا،
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
2
50
آقایون دلواپس : حلالتر از این رای سراغ دارید؟ آراء روحانی همه از دل برآمده بود و حاصل شعور و آگاهی ملت بلندنظر ایران بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
27
6
یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 24 میلیون نفر با طیب خاطر و خلوص نیت به آقای دکتر روحانی رای دادند دلیل نمی شود که همه آنها به دیدن ایشان بروند. البته همه شان یقین دارند که رئیس جمهور محترم و منتخب از جمله دغدغه هایشان این است که ان شاءالله به یاری خدای بزرگ همه ملت عزیز مملکت ایران اسلامی را به رفاه و آسایش از همه لحاظ (دینی - اقتصادی و ...) برسانند.
در حال حاضر هم بهتر است آنها که نیازمندترند احتمالاً با نماینده امین ایشان دیدار داشته باشند و مشکلات و حوایجشان را بگویند تا به امید خدا برطرف شود. یعنی این درست است که یک مقام بزرگ کشور تمام وقتشان را برای ملاقات با تک تک مردم بگذارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! چون حتماً بعد از این هم باز تقاضای ملاقات می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نجاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
1
7
با سلام.24میلیون نه . بلکه 41میلیون.آقای روحانی به خاطر رای به خودش که با این افراد دیدار نمی کند. بلکه بخاطر حضورشون وبه عنوان یک نماد از این افراد قدردانی می نماید.تماس رییس جمهور با افراد عادی جامعه یکی از ارزش هاست که باید بیشتر گسترس یابد.روحانی متچکریم.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
9
خدا....... هر کس را که رای مردم را نادیده بگیرد یا به آن آرا خیانتکند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین