کد خبر: ۴۴۹۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

اعلام فهرست کاروان‌های خالی حج/ ثبت‌نام از تمام ودیعه‌گذاران سال ۸۵

سازمان حج و زیارت با انتشار فهرست کاروان‌هایی که همچنان ظرفیت خالی دارند، دارندگان اسناد حج تا پایان سال ۸۵ را برای ثبت نام فراخواند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، اعزام زائران به عربستان برای شرکت در مناسک حج از اول مردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۶ مرداد ادامه دارد. سازمان حج و زیارت با توجه به خالی ماندن ظرفیت برخی از کاروان‌ها، دارندگان اسناد ثبت نامی حج تا پایان سال ۸۵ را فراخوانده تا برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

فهرست ظرفیت خالی کاروان‌های حج سال ۱۳۹۶ در آدرس https://haj۹۶.haj.ir قابل دسترس متقاضیان این سفر قرار گرفته است. ثبت‌نام در این کاروان‌ها به شکل اینترنتی با مراجعه به این وب سایت و یا دفاتر خدمات زیارتی امکان پذیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
3
احسنت بر مردم فهیم ایران اگر با همین روند پیش برویم ان شاء الله از ریختن پول در حلقوم عربستان جلوگیری خواهد شد کعبه در دل های ماست اگر دریابیم.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
2
در اخبار بود كه در استان كرمانشاه هزينه سفر حج را صرف خريد جهيزيه نو عروسان كرده اند خيلي خوشحال شدم . صحبت من با شما اصحاب رسانه است كه براي اينكار اطلاع رساني كنيد كه پول به اين عربها ندهند. حج واقعي در همين نزديكي خانه ماست كافيست چشمهايمان را باز كنيم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین