کد خبر: ۴۴۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

تداوم هوای سالم پایتخت تا فردا

مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای امروز پایتخت مطلوب است از افزایش دما طی روزهای آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مریم نادری اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز نسبت به روز قبل است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار می رود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی روز چهارشنبه (۱۰ خرداد) در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی جنوبی-جنوب شرقی پیش‌بینی می شود. با تداوم این شرایط در روز پنجشنبه (۱۱خرداد) وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات دور از انتظار نیست همچنین دما طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهارکرد: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ساعت ۸ صبح امروز، با شاخص ۸۱ در شرایط سالم قرار دارد. انتظار می رود شرایط مطلوب کیفی هوا (شرایط سالم) تا روز چهارشنبه برای اکثر مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین