کد خبر: ۴۴۹۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
وزیر بهداشت:

طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم ادامه می‌یابد

وزیر بهداشت درخصوص طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم گفت: این طرح حتما در دولت آینده ادامه پیدا می‌کند و یکی از دلایلی که مردم به جناب آقای روحانی رای دادند، همین سیاست توجه به نیازهای مردم درحوزه خدمات از جمله سلامت بود و حتما ان‌شاءالله ادامه پیدا می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا،  دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که درجلسه امروز مصوبه‌ای در رابطه با وزارت بهداشت تصویب شد یا خیر، گفت: خیر مصوبه ای در رابطه با وزارت بهداشت وجود نداشت اما مصوبه کلی راجع به بودجه بود که به همه وزارتخانه‌ها مرتبط می‌شد.

وی همچنین درباره مطالبات داروخانه‌ها از سازمان‌های بیمه‌گر اظهار کرد: این سوال را باید از وزیر رفاه بپرسید چراکه داروخانه‌ها از بیمه‌ها طلبکار هستند و بیمه‌ها زیرنظر ایشان است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم و معوقات طولانی وجود دارد و امیدواریم که ان‌شاءالله مشکل ما حل شود و بیمارستان‌ها و کسانی که به ما تجهیزات و دارو دادند و همکاران ما، با پرداخت این معوقات، پول خود را دریافت کنند. البته این موضوع تنها به بیمه سلامت مربوط نمی‌شود بلکه بیمه‌های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و سایر بیمه‌ها نیز همین مسئله را دارند.

هاشمی درخصوص طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم نیز گفت: این طرح حتما در دولت آینده ادامه پیدا می‌کند و یکی از دلایلی که مردم به جناب آقای روحانی رای دادند همین سیاست توجه به نیازهای مردم درحوزه خدمات از جمله سلامت بود و حتما ان‌شاءالله ادامه پیدا می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین