کد خبر: ۴۴۹۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

قاتل عضو جدید شورای شهر شال دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری قاتل عضو جدید شورای شهر شال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار مهدی  محمودی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پس از کسب خبر درگیری مسلحانه در روستای"عبدالرب آباد" از توابع بخش انتظامی شال بلافاصله در محل حاضر   پس از بررسی مشخص شد هفت نفر از اهالی شهر اسفرورین ،ساکن روستای عبد الرب آباد با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به هویت "مجید محمد رضایی" درگیر می‌شوند.

وی ادامه : مهاجمان در حین درگیری با اسلحه شکاری به سوی مجید محمد رضایی ، عضو جدید شورای شهر شال شلیک و وی را مجروح و از صحنه متواری و فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل که در اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه مرحوم عضو جدید شورای شهر شال بوده بیان کرد: پس از این حادثه جهت جلوگیری از عواقب و حوادث احتمالی طرح مهار اجرا و با تشکیل کار گروه ویژه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش آغاز شد.

سردار محمودی افزود: با بررسی شواهد و تحقیق از شهود حاضر در صحنه مشخص شد دو قبضه اسلحه شکاری در دستان متهمان (م-ا) و (ا_م) مشاهده شده و علت درگیری نیز اختلافات مالی و ملکی بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هر 7 نفر متهم متواری دستگیر و در تحقیقات  فنی و پلیسی محل اختفا اسلحه‌ها کشف و متهم (م-ا) به شلیک گلوله به سوی مقتول و قتل وی اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین