کد خبر: ۴۵۰۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

مشكل سپرده‌گذاران آر‌مان خوزستان بزودی حل می‌شود

استاندار خوزستان در خصوص حل مشکل سپرده‌گذاران استان در موسسه آرمان، گفت: مشکل سپرده‌گذاران این موسسه با صحبت‌های انجام‌گرفته با رییس کل بانک مرکزی در آینده نزدیک حل می‌شود، مردم نگران این موضوع نباشند.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که شب گذشته با دکتر سیف، رییس کل بانک مرکزی در خصوص حل مشکلات سپرده‌گذاران موسسه آرمان در خوزستان برگزار کردیم و با پیگیری‌های دکتر سیف، مشکلات خوزستان در آینده نزدیک حل خواهد شد.

وی افزود: مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان با صحبت‌های انجام گرفته با رییس بانک مرکزی و پیگیری‌های آقای سیف در آینده نزدیک حل می‌شود، بنابراین مردم نگران این موضوع نباشند.

استاندار خوزستان در پاسخ به این سوال که در چه تاریخی مشکلات سپرده‌گذاران موسسه آرمان حل خواهد شد، تصریح کرد: به دلیل برخی از مسائل، تاریخ دقیقی را نمی‌توانم در این زمینه اعلام کنم، اما آنچه مسلم است مشکلات سپرده‌گذاران خوزستانی موسسه آرمان در آینده نزدیک و با اولویت حل خواهد شد.

شریعتی با بیان اهمیت پیگیری این مساله، عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از سرمایه‌های موسسه آرمان از مردم خوزستان جمع‌آوری شده است برای حل مشکلات سپرده‌گذاران، خوزستان در اولویت قرار دارد و ما پیگیر این مساله هستیم تا مشکل مردم خوزستان در بحث سپرده‌های انجام گرفته در موسسه آرمان حل شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور جدی پیگیر حل مشکلات مردم در بحث موسسه آرمان هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات خوزستان با توجه به تاکید و پیگیری‌های رییس کل بانک مرکزی حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین