کد خبر: ۴۵۰۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

سرگردانی 80 مسافر در فرودگاه مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت : در پی سرگردانی بیش از 80 مسافر در این فرودگاه به دلیل فروش بلیت برای زمانی که پروازی وجود نداشت و سرگردانی مسافران؛ پنج آژانس هواپیمایی و یک چارتر کننده به مقام قضایی معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیمه شب گذشته بیش از 80 مسافرکه بلیت ساعت دو بامداد را برای پرواز از مشهد به مقصد آنتالیا در دست داشتند در فرودگاه مشهد سرگردان شدند. 

وی اظهار کرد: در واقع هیچ پروازی به مقصد آنتالیا در این ساعت وجود نداشت و بعد از پیگیری های متعدد مسئولان فرودگاه،مشخص شد که بلیت ها برای ساعتی فروخته و صادر شده که اصلا پروازی وجود ندارد. 

وی افزود: هیچ پروازی در روی سیستم برای ساعت 2 بامداد امروز ثبت نشده و بعد از پیگیری ها مشخص شد که این جمعیت، مسافران پروازی هستند که شرکت هواپیمایی مربوطه (اطلس جت )درخواست انجام آن را برای ظهر روز چهارشنبه داشته است. 

وی اظهار کرد: در واقع اشتباه چارتر کننده و نیز آژانس های فروش بلیت و عدم اطلاع رسانی درست و مناسب به مردم موجب شد تا این افراد نیمه شب گذشته و بامداد امروز ساعت ها در فرودگاه سرگردان شوند. 

وی گفت : این موضوع به مسافران اعلام شد و با شکایت آنان پنج آژانس هواپیمایی صادر کننده بلیت و چارتر کننده به مقام قضایی معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه در ماههای اخیر مواردی از این دست زیاد شده است به مسافران هشدار داد: بلیت های خود را از سایت ها و مراکز معتبر تهیه کنند و آژانس های دفاتر خدمات مسافرتی نیز برای مقاصد و تورهایی که بلیت می فروشند از وجود پرواز اطمینان حاصل کنند وگرنه باید پاسخگوی عواقب آن باشند. 

وی تصریح کرد: آژانس های هواپیمایی در صورت تغییر زمان پرواز، باید بلافاصله موضوع را به طور کامل و جامع به مسافران اطلاع رسانی کنند،‌در غیر این صورت مسئولیت سرگردانی و معطلی و نارضایتی های مردم با آنان است. 

سالانه 80 هزار پرواز در فرودگاه شهید هاشمی ن‍ژاد مشهد انجام می پذیرد و 10 میلیون مسافر ازطریق این فرودگاه به نقاط مختلف ایران و سایر نقاط جهان مسافر ت می کنند. 

فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که در شرایط عادی بطور متوسط تا 180 پرواز و در ایام پیک مسافری تا 260 پرواز در آن انجام می شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین