کد خبر: ۴۵۱۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
آگهی

چرا باید از فیس براش برای شستشوی صورت استفاده کنیم؟

دستگاه فیس براش کیوت اسکین براساس فیزیولوژی پوست طراحی و ساخته شده است و کارشناسان سرعت و میزان فشار آن را براساس تاثیری که روی پوست می‌گذارد تنظیم کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
این روزها استفاده از ابزارهای خانگی پوستی، مانند برس‌های پاکسازی صورت، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از فیس براش یک راه عالی برای مراقبت از پوست صورت در خانه آن هم به شکلی حرفه‌ای است. اما برای بدست آوردن نتایج مورد انتظار حتما باید به صورت درست و حرفه‌ای از این ابزار در خانه استفاده کرد.

چطور از فیس براش در خانه استفاده کنیم؟

دستگاه فیس براش کیوت اسکین براساس فیزیولوژی پوست طراحی و ساخته شده است و کارشناسان سرعت و میزان فشار آن را براساس تاثیری که روی پوست می‌گذارد تنظیم کرده‌اند. استفاده بیش از حد از دستگاه فیس براش می تواند باعث به هم خوردن PH طبیعی پوست و از بین رفتن چربی مفید آن شود. پس مصرف بیشتر از روزی یکبار از آن توصیه نمی‎شود. بعد از استفاده از فیس براش و شستشوی صورتتان با این دستگاه چربی های پوست شما به کلی شستشو شده‎اند. اما لازم است که بعد از شستشوی صورت با فیس براش از مرطوب کننده یا کرم آبرسان متناسب با پوستتان استفاده کنید چرا که در غیر اینصورت غدد مولد سبیوم شروع به تولید و ترشح چربی بیشتر خواهند کرد.

چرا باید از فیس براش برای شستشوی صورت استفاده کنیم؟

استفاده از فیس براش چه تاثیری روی پوست ما دارد؟

استفاده از فیس براش تا 6 برابر صورت شما را بهتر و عمقی‌تر از شستشو با دست تمیز می‌کند.

از بین بردن بافت مرده سطح پوست، انواع آلودگی، چربی‌های اضافه و آرایش باقی‌مانده روی پوست از دیگر تاثیرات مهم استفاده از فیس براش است.

پوست شما هر 28 روز یکبار خودش را تجدید می‌کند. اما استفاده از فیس براش این روند را تسریع می‌بخشد.

دستگاه‌های فیس براش سطح پوست شما را تحریک و آن را صاف و صاف‌تر می‌کند.

آیا فیس براش باعث جوش زدن می‎شود؟

بعضی افراد، عموما با پوست نرمال و بدون آکنه، تجربه جوش زدن با شروع استفاده از فیس براش را داشته‌اند. اگر جوش‎ها ریز و سطحی باشند طبیعی است. در واقع لایه مرده پوست شما در حال از بین رفتن است و همزمان ممکن است جوش‎های عمیق پوستی کمی به سطح بیایند و به شکل جوش‌های ریز دیده شوند؛ پس استفاده از دستگاه را ادامه دهید. طی 2 الی 3 هفته بعد از شروع که پاکسازی اولیه‎ منافذ پوستی شما انجام شد، جوش‌ها از بین می روند و به طور کلی پوستتان کمتر در معرض شیوع جوش قرار خواهد گرفت. ولی افرادی که مراحل درمان دارویی جوش را طی می‎کنند به علت خشکی و نازک شدن پوستشان بهتر است از فیس براش استفاده نکنند. همچنین افراد با جوش‎های فعال باید از استفاده از دستگاه بپرهیزند.

چرا باید از فیس براش برای شستشوی صورت استفاده کنیم؟

چطور باید از دستگاه فیس براش کیوت اسکین مراقبت کنم تا عمر بیشتری داشته باشد؟

بهترین روش برای نگهداری از دستگاه فیس براش کیوت اسکین قرار دادن آن خارج از محیط‌های مرطوب مانند حمام است. بهتر است بعد از ‎هربار استفاده از دستگاه، براش ها را از آن جدا کنید و آنها را بشورید. سپس خارج از محیط مرطوب قرار دهید تا خشک شوند. اگر همراه با یکی از اعضای خانواده‌تان بطور مشترک از یک دستگاه استفاده می‌کنید، حتما هر فرد سری اختصاصی خودش را داشته باشد. اگر دستگاه فیس براشتان باطری دار است، بعد از هربار استفاده زیر آب، در محفظه باطری را باز کنید و در صورت نم‎دار بودن، باطری ها خارج شوند، محفظه باطری و باطری‎ها خشک شوند، تا دستگاه برای استفاده‎های بعدی آماده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین