کد خبر: ۴۵۱۳۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

اطلاعاتی مفید در حوزه عروس ایرانی

در یک مقطعی از زندگی، دختران جوان به یک رویای مشترک فکر می کنند، رویایی که ازدواج، در تحقق آن نقش پر رنگی دارد. اغلب دختران جوان، زندگی پس از ازدواج را بسیار آرمانی و خوشایند تصور می کنند و مدام در پی به دست آوردن زندگی ایده آل خویش هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
بدیهی است که زندگی هر کدام از ما، پس از ازدواج تغییرات فاحشی می کند، وظایف جدیدی برایمان تعریف می شود و حقوق خاصی برایمان در نظر گرفته می شود. تمام اهداف زندگی، تحت الشعاع ازدواج قرار می گیرد و دغدغه های انسان حول محور زندگی نوین اش می گردد. انسان به تناسب تغییراتی که در زندگی می کند، به تناسب موقعیت های خاصی که تجربه می کند، القاب و صفت های بسیاری را می پذیرد؛ اما در این میان زیباترین وصفی که درباره ی هر دختر خانمی به کار می رود، بی شک لفظ زیبای عروس است. دختر جوانی که در اوج زیبایی و شکوه، در بهترین شب زندگی اش و در کنار شریک زندگی اش قرار می گیرد و به سوی خوشبختی گام بر می دارد.

جذابیت عروس

به گزارش سایت عروس، برای هر دختری، شبی در زندگی اش فرا می رسد که ورای شبهای دیگر است، شبی که زندگی به او لبخند می زند و تمام کائنات برای خوشبختی اش دعا می کنند. شبی که لباس عروس بر تن می کند و در کنار مرد زندگی اش قرار می گیرد. عروس خانم جهت مهیا شدن برای چنین شبی، باید در نهایت جذابیت، شکوه و زیبایی باشد. زیبایی و شکوهی که نشات گرفته از عشق و محبت است. به همین دلیل است که بهترین عامل زیبایی زن در لباس عروس، عشقی است که از طرف همسرش می گیرد. اگر زن احساس خوشبختی و لذت را در لباس عروس درک و دریافت کند، بی شک زیباترین زن عالم خواهد بود. عمیق ترین حسی که هر زنی در زندگی دریافت می کند، حس دوست داشته شدن عمیق، بی پیرایه و صادقانه از سمت همسرش است. پس اگر می خواهید زیباترین زن دنیا را در کنار خود داشته باشید، همسرتان را عاشقانه دوست بدارید و این عشق را با نگاه تان و با لبخندتان به او منتقل کنید. اگر او را مشتاقانه بنگرید او مانند گلی خواهد شکفت.

عروس ملکه‌ی جشن عروسی 

بی شک همه اذعان دارند که مهمترین و تاثیرگذارترین فرد در هر مجلس و تالار عروسی، عروس آن جشن است. چرا که همه ی نگاه ها به اطلاعاتی مفید در حوزه عروس ایرانیسمت اوست. تمام انرژی ها صرف زیباتر دیده شدن او می شود و تمام تلاش ها برای ساختن جشنی باشکوه برای اوست. پس بی راه نیست که بگوییم، عروس در مجلس جشن، شبیه ملکه ای است که در قلمرو خود قدم می گذارد. تمام مهمانان برای استقبال او خود را آراسته اند و به دیدار او شتافته اند. او در مرکز توجه مهمانان قرار دارد و همگان با نگاهی تحسین آمیز نگاهش می کنند.

آرایش عروس

اگر می خواهید زیبایی و آراستگی تان، طبیعی جلوه کند و از خود واقعی تان دور نشوید، بهتر است برای جشن عروسی تان، آرایشی سبک و ملایم انتخاب کنید، تغییرات فاحش در شب عروسی، جلوه ی خوبی ندارد. شما باید به خود واقعی تان شبیه باشید که در آینده با دیدن عکس های عروسی، احساس نزدیکی به آن شب را همچنان در وجودتان حس کنید. همچنین اگر می خواهید رنگ موهای خود را برای جشن تان تغییر دهید، بهتر است بیش از دو درجه، از رنگ طبیعی موهایتان فاصله نداشته باشد. ترجیحا از لنزهای رنگی استفاده نکنید؛ به دلیل اینکه بعضی از لنز های رنگی استاندارد نبوده و پس از مدتی باعث عفونت چشم خواهد شد، اگر عادت به استفاده مداوم از آن ها را ندارید؛ ممکن است در شب عروسی چشم تان دچار حساسیت شود و احساس ناخوشایندی در مراسم عروسی تان داشته باشید. همچنین موهایتان را به نحوی شینیون کنید که در طول مراسم باعث دردسر شما نشود. گاهی مواقع موهایی که به صورت باز، شینیون شده اند؛ حالت اولیه خود را در ساعت های پایانی عروسی، از دست می دهند و از زیبایی عروس می کاهند. 

لبخند عروس

بی شک در عروسی هایی که حضور داشته اید به این نکته توجه کرده اید که عروس، در طول مراسم، همواره لبخند ملیحی بر لب داشته و سعی کرده حالت چهره اش را با لبخند زیباتر کند. اینکه لبخند چهره ی هر کسی را زیباتر و شاداب تر می کند؛ امری ثابت شده است. اما لبخند عروس، خاص و ویژه است.

اغلب آتلیه‌های عروسی چنین نکته ای را به عروس خانم یادآوری می کنند و لبخند های خاصی را هم طی عکس برداری به وی آموزش می دهند، گاهی هم این نکته را در سالن های زیبایی به عروس های جوان یادآوری می کنند. چرا که نحوه ی لبخند زدن، در زیبایی چهره بسیار موثر است. اگر دقت کرده باشید اغلب سلبریتی ها، لبخند های خاص و ویژه ای در عکس های خود به لب دارند که آن ها را جذاب تر نشان می دهد. لبخند عنصر تبلیغاتی ویژه ای هم به شمار می رود.

لباس عروس

از دیگر عناصر زیبایی عروس، لباس اوست. لباسی که شکوه خاصی به عروس خانم می بخشد. در انتخاب لباس مناسب باید بسیار دقت کرد. چرا که بیشتر لباس های عروسی، برای اندام های نرمال دوخته می شوند و سایر افراد که اضافه وزن یا چاقی موضعی دارند برای پیدا کردن لباس دردسر های زیادی را متحمل می شوند.

مثال اگر پایین تنه ی بزرگی دارید؛ از لباس هایی استفاده کنید که از زیر سینه گشاد می شوند، یا اگر بالاتنه ی بزرگی دارید و می خواهید بالا تنه تان را کلا جمع‌ و جورتر کنید، باید لباسی با نیم‌تنه ی گن شکل و تنگ و دامنی که از کمر پف آلود است را برگزینید. اگر می‌خواهید برجستگی‌های اندام خود را نشان دهید، بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید. اگر هم در هیچ یک از دسته‌های بالا قرار نمی‌گیرد، بهتر است سراغ یک مدل ساده و کشیده بروید؛ زیرا بر بیشتر اندام‌ها می‌نشیند و ظرافت یک عروس را نشان می‌دهد. 

حتما در هنگام انتخاب لباس عروس، لباس زیر مناسب عروسی به تن کنید، کفش عروسی تان را با خود ببرید و برای انتخاب لباس حتما از خانم هایی با سلیقه ی نزدیک به خودتان کمک بگیرید. چرا که عموما آقای داماد شما را در هر لباسی تحسین خواهد کرد!

منبع: سایت عروس https://www.aroos.co
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین