کد خبر: ۴۵۱۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
طی دو ماهه سالجاری و از سوی بانک صادرات ایران انجام شد

پرداخت ١٤٢٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به ٧٣٦١ متقاضی

​بانک صادرات ایران در راستای ترویج سنت پسندیده و فرهنگ اسلامی قرض‌الحسنه در جامعه و همسو با سیاست‌های دولت، از ابتدا تا پایان اردیبهشت سالجاری، بالغ بریک هزار و ٤٢٠ میلیاردریال وام قرض‌الحسنه به هفت هزار و ٣٦١ متقاضی پرداخت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 بنابر اعلام بانک صادرات ایران، از مجموع وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی این بانک طی دو ماهه اول سالجاری، دو هزار و ٥٧٠ فقره وام به ارزش٣٣٧ میلیارد ریال مربوط به مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، ودیعه مسکن مستاجران کم درآمد، قرض‌الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی، زندانیان معسر و نیازمند و زلزله زدگان و چهار هزار و  ١٥ فقره وام به ارزش یک میلیارد ٣٤ ریال مربوط به سرفصل وام‌های ازدواج و جهیزیه و تعداد ٧٧٦ فقره به ارزش٤٩ میلیارد ریال به سایر سرفصل‌ها اختصاص یافته است.

مانده وام‌های قرض‌الحسنه شبکه بانک صادرات ایران معادل ٥٣ هزار میلیارد ریال است که به متقاضیان نیازمند طی سنوات اخیر پرداخت شده است.

همچنین منبع تأمین این نوع وام‌ها، دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه نزد شعب بانک صادرات ایران هستند که با نیت خیرخواهانه خود در این امر نوعدوستانه و خداپسندانه شرکت کرده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین