کد خبر: ۴۵۱۶۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
وزارت اطلاعات اعلام کرد:

دستگیری ۴۱ داعشی در تهران و غرب کشور/بازداشت ۷ نفر در فارس و یک نفر در ماهشهر

وزارت اطلاعات در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد ۴۱ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- وزارت اطلاعات در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش دستگیر شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری خانواده برخی تروریست‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران، 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی به همراه مقادیری اسناد و مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات کمال سپاسگزاری را از هوشیاری هموطنان و اقدام به موقع خانواده ها در احساس مسئولیت نسبت به امنیت ملی و نجات فرزندانشان دارد.

یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی تهران در بندر ماهشهر دستگیر شد

همچنین یک مقام آگاه امنیتی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران، در بندر ماهشهر دستگیر شد.

وی افزود: این متهم دارای تابعیت غیر ایرانی است و در راستای تأمین تجهیزات و مایحتاج تروریست‌ها فعالیت می‌کرد که در یک عملیات پیچیده و حساب شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

این مقام امنیتی از ذکر دیگر جزئیات مربوط خودداری کرد و افزود: ابعاد بیشتر مربوط به این موضوع در صورت لزوم از طریق مبادی ذی‌صلاح در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

دستگیری ۷ فرد مرتبط با داعش در استان فارس

نیروی انتظامی نیز از دستگیری هفت نفر از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی داعش در استان فارس خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد که در عملیات مشترک میان ماموران پلیس امنیت استان فارس و عوامل اداره اطلاعات این استان در شب گذشته(۱۸ خردادماه) هفت نفر از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی تکفیری داعش دستگیر شدند.

صبح امروز نیز نیروی انتظامی از دستگیری دو تن از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی تهران توسط عوامل پلیس امنیت کرمانشاه خبر داده بود.

روز گذشته نیز سردار حسین ساجدی‌نیا - رییس پلیس پایتخت- اعلام کرد که پنج نفر از مظنونان حادثه تروریستی رخ داده در حرم مطهر امام خمینی (ره) در روز چهارشنبه دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
1
1
خدا قوت مردان خدا... دعای نیک مردم پشت پناهتان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
1
من که فکر میکنم خالی بندیه بیشتر برای اظهار قدرت و وحشت افکنی تروریست های احتمالی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
1
0
دمتون گرم و خسته نباشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین