کد خبر: ۴۵۱۷۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
آمریکا قطر را به حمایت مالی از تروریسم متهم کرد

حمله ترامپ به قطر و تمجید از ملک‌سلمان: کشورها فوراً حمایت از تروریسم را متوقف کنند/از کشورهای دیگری هم نام خواهد برد

رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری در ساعات پایانی روز جمعه با رئیس‌جمهور رومانی قطر را به حمایت مالی از تروریسم متهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری در ساعات پایانی روز جمعه با رئیس‌جمهور رومانی قطر را به حمایت مالی از تروریسم متهم کرد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ رئیس‌جمهور آمریکا گفت که در سفرش به ریاض، «بازیگران کلیدی در منطقه» موافقت کرده‌اند که حمایت از تروریسم - خواه حمایت‌های نظامی و خواه مالی - را متوقف کنند. 

«ترامپ» سپس گفت: «کشور قطر، متأسفانه از لحاظ تاریخی از جمله تأمین‌کنندگان مالی تروریسم در سطحی بسیار بالا بوده است. (در نشست ریاض) کشورها نزد من آمدند و با من درباره مقابله با قطر به دلیل رفتار این کشور صحبت کردند.»

رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: «من همراه با وزیر خارجه آمریکا، رکس تیلرسون، ژنرال‌ها و پرسنل نظامی‌مان به این تصمیم رسیدیم که زمان آن رسیده که از قطر بخواهیم که حمایت مالی‌اش از تروریسم را متوقف کند. آنها باید این حمایت مالی را متوقف کنند.»

به گزارش فارس، ترامپ در ادامه از همه کشورها خواست «فوراً حمایت از تروریسم را متوقف کنند.» وی همچنین بدون ارائه توضیحات بیشتر گفت که در آینده از کشورهای دیگری که به زعم وی از تروریسم حمایت می‌کنند هم نام خواهد برد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه از کشورهایی که در نشست ریاض شرکت کرده بودند تشکر کرد: «می‌خواهم از عربستان سعودی و دوستم ملک سلمان و تمامی کشورهای مشارکت‌کننده در آن نشست بسیار تاریخی (نشست ریاض) تشکر کنم. این نشست، واقعاً تاریخی بود.»

ترامپ نشست ریاض را «آغازی برای پایان دادن به تأمین مالی تروریسم» خواند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
2
جنابعالی قابلیت بهتر از این دوست را ندارید
متاسفم برای مردم امریکا که چنین رییس جمهور را انتخاب کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
ظاهرا ترامپ هر كشوري مخالف سياستهاي انهاست طرفدار تروريست و داعش اعلام ميكنه
در حاليكه مهمترين حامي داعش كساني هستند كه به انها سلاح و تجهيزات نظامي دادند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین