کد خبر: ۴۵۲۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

حال و هوای مجلس در اولین جلسه بعد از حمله تروریستی داعش /گزارش دو وزیر درباره حادثه تروریستی

اولین جلسه علنی مجلس بعد از حادثه تروریستی روز چهارشنبه پارلمان، در حالی امروز برگزار می‌شود که فضای مجلس تحت الشعاع شهادت جمعی از کارمندان، نیروهای حفاظت و مراجعین قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی تصاویری از شهدای حادثه تروریستی روز چهارشنبه گذشته مجلس به چشم می‌خورد و در داخل مجلس نیز تصاویر این شهدا در بخش های مختلف نصب شده و کارمندان و نمایندگان به یادمان شهدای ترور که در راهروی مجلس قرار دارد، ادای احترام می کنند.

به گزارش ایسنا، دقایقی پیش از آغاز جلسه علنی مجلس ساختمان بهارستان آرام به نظر می رسد و تدابیر امنیتی بیش از همیشه در اطراف ساختمان به چشم می خورد.

گزارش وزرای «اطلاعات و کشور» درباره «حادثه تروریستی تهران»

تسنیم نوشت:

همچنین اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیر علنی صبح امروز (یکشنبه 21 خرداد) پارلمان خبر داد و گفت:. پیش از آغاز جلسه علنی امروز، وکلای ملت جلسه غیرعلنی با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و همچنین سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران دارند که این جلسه هم‌اکنون در حال برگزاری است.

وی درباره موضوع جلسه غیرعلنی مجلس تصریح کرد: وزرای اطلاعات و کشور در حال ارائه گزارش درباره ابعاد مختلف حادثه تروریستی تهران در حرم امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی به وکلای ملت هستند و نمایندگان نیز در این باره نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین