کد خبر: ۴۵۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

یک جایزه فنلاندی برای یک طراح ایرانی+تصاویر

جایزه ویژه و لوح افتخار بیستمین سه سالانه بین المللی پوستر لاهتی فنلاند ۲۰۱۷ به مهدی مهدیان، هنرمند ایرانی اهدا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بر اساس خبر رسیده، سه سالانه فنلاند یکی از رویدادهای معروف طراحی است.

در این دوره که حدود ۷۰۰ طراح از سراسر جهان با ۲۱۰۰ اثر شرکت داشتند «جایزه ویژه» و دیپلم افتخار سه سالانه برای طراحی پوستر «شاهنامه خوانی رستم و سهراب» به مهدی مهدیان تعلق گرفت.

مهدی مهدیان پیش از این نیز جوایز بین المللی معتبری را کسب کرده است که از آن جمله می توان به جایزه برتر ایکوگرادا (انجمن مجامع بین المللی طراحی)، دوسالانه بین المللی ورشو، جایزه سه سالانه بین المللی اسلواکی، جایزه دوسالانه بین المللی تایوان، جایزه دوسالانه بین المللی مکزیک و... اشاره کرد.

مهدیان سال‌هاست به عنوان مدیر هنری و خلاقیت، مشغول به کار در زمینه های مختلف طراحی و ارتباطات است و در دانشگاه‌های تهران، مراکز مختلف آموزشی تدریس می‌کند. او داور چندین نمایشگاه و مسابقه طراحی بوده و پروژه های زیادی را به سرانجام رسانده است. 

او در نمایشگاه های بین‌المللی مختلفی در لهستان، ژاپن، فرانسه، اکراین، چین، ترکیه، مکزیک، ایران، فنلاند، ایتالیا، چک، بلغارستان، آمریکا، تایوان، بلژیک، اسلواکی، بولیوی، روسیه و... حضور داشته و آثارش در بسیاری از مجموعه‌های معتبر دنیا ارائه شده است.

مهدیان که خود دبیر و مدیر چندین دوسالانه و رویداد بین‌المللی بوده، ده‌ها نمایشگاه ملی و موضوعی را نیز سازماندهی و اجرا کرده است. 

به گزارش ایسنا،سه سالانه بین المللی پوستر فنلاند هر سه سال یک بار در موزه شهر لاهتی برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین