کد خبر: ۴۵۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

قتل کارگر باربر توسط راننده پیک موتوری بدنبال درگیری لفظی

ساعت چهار بعدازظهر روز شانزدهم خرداد امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع درگیری در حوالی بازارتهران به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : پس از حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد راننده 29 ساله پیک موتوری به نام سعید و صاحب چرخ دستی به نام محسن - ۵۴ ساله - با یکدیگردرگیرشده‌اند که صاحب چرخ دستی بشدت مجروح شده وپس ازانتقال به بیمارستان جان سپرده بود.

به گزارش ایران، ضارب پس از دستگیری به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: «من پیک موتوری هستم و در بازار تهران کار می‌کنم. ساعت ۱۵:۳۰ در محدوده بازار در حال حرکت با یک چرخ دستی مواجه شدم که سد راهم شده بود؛ به صاحب چرخ دستی گفتم کنار برود تا من عبور کنم، اما کنار نرفت و شروع به فحاشی کرد. با این حال من از کنارش عبور کرده و با او درگیر نشدم؛ چند متری دور شده بودم که او دنبالم دوید و این بار با من درگیر شد و مشتی به صورتم زد. اما باور کنید صاحب چرخ دستی خودزنی کرده و سر خودش را به باربند نیسان و دیوار کوبید ومن دراین ماجرا نقشی نداشتم.»

به دنبال این اظهارات کارآگاهان اداره دهم آگاهی با حضور در محل درگیری به تحقیق پرداختند و شاهدان ضمن تأیید درگیری گفتند: مقتول در حال تردد با چرخ دستی بود که با یک موتورسیکلت برخورد کرد؛ راکب موتورسیکلت به صاحب چرخ دستی فحاشی کرد و همین موضوع باعث شد تا صاحب چرخ دستی به دنبالش برود و با او درگیر بشود. ابتدا صاحب چرخ دستی، لباس راکب موتورسیکلت را گرفت و یک مشت به صورتش زد وبعد ازآن مرد موتورسوار پیاده شد و چند مشت به سر و صورت او زد که ناگهان صاحب چرخ دستی با پیکرمجروح روی زمین افتاد.»


به دنبال این اظهارات، سرانجام جوان موتور سوار ضمن اعتراف صریح به درگیری فیزیکی با مقتول و تأیید اظهارات شهود گفت: پس از درگیری لفظی ابتدا صاحب چرخ دستی با مشت به صورتم زد؛ عصبانی شدم و چند مشت به سر و صورتش زدم و او را هل دادم که با پشت سر به زمین خورد.پس از جدا کردن ما توسط مردم، ناگهان اوروی زمین افتاد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه جان سپرد. حالا هم از این اتفاق  بشدت شوکه و پشیمانم.»

پس از اعتراف‌های عامل حادثه، او با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد تا تحقیقات تکمیلی صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین