کد خبر: ۴۵۲۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

پاسخ تند پخش‌کننده «شهرزاد» به شایعه فرار تهیه‌کننده این سریال

علی اسدزاده خروج تهیه‌کننده «شهرزاد» را از ایران تکذیب کرد و اخبار اخیر را دروغی بزرگ دانست.
آفتاب‌‌نیوز : در پی شایعه‌ای که از یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر خروج و متواری شدن محمد امامی، تهیه کننده سریال «شهرزاد» منتشر کرده علی اسدزاده مدیر شرکت تصویر گستر پاسارگاد، پخش کننده این سریال واکنش نشان داد و این اقدام را دروغی بزرگ توصیف کرد.

علی اسدزاده درباره شروع این شایعه به خبرآنلاین گفت: «رسانه‌ای این دروغ بزرگ را مطرح کرد و فقط امیدوارم روی حرفش بایستد و این تیتر دروغ را از خروجی خبرگزاری‌شان برندارند و توضیح بدهند که از کجا و با چه منبعی این خبر را منتشر کردند.»

او در ادامه درباره خروج محمد امامی از کشور نیز توضیح داد: «آقای امامی طبق حقوق شهروندی شان برای اکران خارجی «خوب بد جلف» و برگزاری ورک شاپ در ایران خارج شدند و دوباره هم به ایران بازگشتند و در حال حاضر هم در ایران هستند. ورود و خروج این مسئله هیچ ایرادی و اشکالی ندارد. به نظرم مضحک ترین مسئله این است که بخواهیم درباره ورود و خروج شخصی به کسی توضیحی بدهیم.»

مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد درباره ملتهب کردن فضا پیش از آغاز توزیع فصل دوم «شهرزاد» گفت: «وقتی همه این شایعات درست در زمانی شکل می‌گیرند که نزدیک به پخش فصل دوم سریال «شهرزاد» است می توان گفت برخی می‌خواهند در آستانه پخش سریال با این آشوب‌ها به سریال ضربه بزنند که مشخص است نمی‌توانند.»

او افزود: «برخی نه می‌توانند سریال موفق بسازند، نه فیلم‌هایشان فروش می‌کند و نه روزنامه‌شان تیراژ دارد و دیده می‌شود بنابراین مجبورند با این شایعه پراکنی‌ها و جو سازی ها فرار رو به جلو کنند.»

اسدزاده در ادامه اظهار داشت: «حرف من به رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده این است که جرات به خرج دهند و تیتری که زدند را عوض نکنند و روی حرفی که زدند بایستند. من فقط می‌خواهم بدانم منبع این خبر کجاست چون ما نباید چیزی را به کسی ثابت کنیم.»

او در پایان افزود: «این قبیل بی اخلاقی ها در جامعه و فضای برخی رسانه ها به وجود آمده که جای تاسف دارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
بالاخره شاهکارهای سریالی تلویزیون مثل خلیل کبابی کانال یک با ان عشق سوال برانگیزه خاصش را مردم باید ببینند.
فقط برای 50 کیلو آلبالو جو منفی دادن منتهی خودشان سریال ساختند ویژه این ماه که هیچ تناسبی با ان ندارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین