کد خبر: ۴۵۲۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از شکست مقابل ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: ایران یکی از بهترین تیم های آسیاست و صعودشان به جام جهانی را به آنها تبریک می گویم.
آفتاب‌‌نیوز :
ساموئل بابایان پس از شکست تیمش مقابل ایران و صعود ایران به جام جهانی در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا به تیم ملی ایران تبریک می گویم. ایران یکی از بهترین تیم های حال حاضر آسیا است. از شروع بازی مشکلات ما شروع شد. بازیکن ما در ابتدا مصدوم شد. ما هنوز برای بازی های بعدی شانس داریم و امیدوارم برای بازی های شانس به ما رو کند.

سرمربی ازبکستان درباره شانس صعود تیمش به جام جهانی و بازی مستقیم ایران و ازبکستان مقابل کره جنوبی گفت: بله همانطور که می دانید اگر در این بازی نتیجه خاص خودمان را می گرفتیم یا حداقل مساوی می گرفتیم شانس مان زیاد بود. هنوز هم این شانس را داریم که به جام جهانی صعود کنیم. ما با کره جنوبی در ازبکستان بازی داریم و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش ایسنا، او درباره ترکیب ابتدایی تیمش و بازی دادن به لوبانوف و نیمکت نشینی جپارف خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید لوبانوف گلر اول تیم ما است نه گلر سوم. می دانستیم جپارف در ترکیب ابتدایی تیم ما جایی نداشت و با تعویض ابتدایی مجبور شدیم برنامه خودمان درباره او را عوض کنم و سیستم و تاکتیک را به نحو دیگری پیش ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین