کد خبر: ۴۵۲۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

واکنش مهدی طارمی به تمدید قرارداد با پرسپولیس؛ فعلا فقط تیم‌ملی، سوال حاشیه‌ای نپرسید!

طارمی به سوال در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس پاسخ دقیقی نداد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین؛ دقیقا در شرایطی که تحت فشار است کاری می کند کارستان.آدم را یاد علی دایی می اندازد.او هم زمانی که منتقدان علیه اش می شدند گل های قشنگی می زد و به راحتی این فشارها را از روی خودش بر می داشت.طارمی هم در هفته های اخیر چنین وضعیتی را داشته است.


از دست دادن پنالتی های زیاد باعث شده تا خیلی ها به او اعتماد نداشته باشند.با این حال گل زیبایی که او در جریان این بازی به ثمر رساند پاسخی بود به همه کسانی که به او می گفتند گل نزن! به عقیده خیلی ها این بازیکن از هر چند موقعیتی که گیرش می آید فقط یکی از آن را تبدیل به گل می کند اما...

گل فوق العاده ای زدی.

این گل کار همه بچه های تیم بود. می خواستیم با اختلاف بیشتر ازبکستان را ببریم چون حق مان بود. اگر پنالتی گل می شد فکر کنم بالای 4 گل به این تیم می زدیم. باز خدا را شکر که بردیم و رفتیم جام جهانی. امیدوارم مردم از این صعود لذت برده باشند. از الان به بعد کار ما تازه شروع می شود.

حالا ایران در جام جهانی است.خیلی ها می گویند دیگر وقت صعود فرا رسیده است و ...

نمی خواهیم زنگ تفریح تیم ها باشیم. اگر می خواهیم حضور قدرتمند داشته باشیم باید کار کنیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را بالا بکشیم و انشالله موفق باشیم. تیم هایی که به جام جهانی می آیند، همه قدرتمند هستند. اگر می خواهیم سری بین سرها باشیم، باید کار کنیم. هزینه کنیم. قطعا این تیم می تواند در جام جهانی هم موفق باشد چراکه هدف ما فقط صعود نبوده است.

البته جای خیلی از مردم در ورزشگاه خالی بود.

بله اما خدا را شکر که پیش مردم سربلند شدیم. هدف همه ما در تیم ملی اول خوشحالی دل مردم است.

مهدی طارمی در پرسپولیس می ماند؟

من فعلا درباره تیم ملی حرف می زنم.لطفا سوالات حاشیه ای نپرسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین