کد خبر: ۴۵۳۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

دژاگه: از پیشنهاد ولفسبورگ خوشحالم

اشکان دژاگه می‌گوید باشگاه ولفسبورگ جایگاه بزرگی در قلب او دارد و از اینکه به او پیشنهاد شده پس از دوران بازیگری‌اش عهده‌دار سمتی در این باشگاه شود خوشحال است.
آفتاب‌‌نیوز :
اشکان دژاگه پس از جدایی توافقی از باشگاه ولفسبورگ، گفت: پوشیدن پیراهن ولفسبورگ همیشه برای من افتخاری بزرگ بوده است. می‌خواهم از تمام کسانی که به من برای بازگشت به ولفسبورگ کمک کردند تشکر کنم. لحظه‌ای که من به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار برابر برانشوایگ به زمین آمدم را هرگز فراموش نمی‌کنم. اتفاقی بسیار احساسی برای من در آن صحنه رخ داد. ولفسبورگ همیشه جایگاهی خاص در قلب من دارد و من از اینکه باشگاه پیشنهاد داده تا پس از دوران بازیگری‌ام سمتی را در این تیم قبول کنم، خوشحال هستم.

در همین حال مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ نیز به تمجید از دژاگه پرداخت و گفت: ما می‌خواهیم نهایت سپاسگزاری خود را از اشکان به خاطر تلاش‌های استثنایی‌اش برای باشگاه اعلام کنیم.

به گزارش ایسنا، او به مصدومیت دژاگه اشاره کرد و گفت:‌ او در بازی پلی‌آف و در زمانی بسیار مهم به تیم برگشت. اشکان در زمین حرفه‌ای‌گری خود را به معنای کامل نشان داد. ما برای او در آینده فوتبالی‌اش بهترین آرزوها را داریم و امیدواریم که اشکان پس از پایان دوران بازیگری‌اش مجدد به ولفسبورگ باز گردد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین