کد خبر: ۴۵۳۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

نوشیدنی‌های سم‌زدای خانگی

درست کردن آب سم‌زدای خانگی سریع و آسان است و از محتوای ویتامین ها و مواد معدنی مفید سود می برد که به پاکسازی کبد و کاهش استرس روی کلیه ها کمک می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آب یکی از سالم‌ترین و مفید‌ترین نوشیدنی های جهان است که حیات روی سیاره زمین به آن بستگی دارد. آب بی رنگ و بی بو است و از این رو، شاید برای بسیاری از ما جذابیت آنچنانی نداشته باشد. اما با افزودن برخی مواد غذایی به آب نه تنها می توانید طعم و بوی بهتری به آن ببخشید، بلکه فواید آن مانند سم زدایی بدن را نیز تقویت می کنید. 
 
آب های سم‌زدای خانگی به راحتی قابل تهیه هستند و بر خلاف نمونه هایی که به صورت تجاری تولید می شوند می توانید بر مواد تشکیل دهنده آنها کنترل کامل داشته باشید. درست کردن آب سم‌زدای خانگی سریع و آسان است و از محتوای ویتامین ها و مواد معدنی مفید سود می برد که به پاکسازی کبد و کاهش استرس روی کلیه ها کمک می کند. این آب ها به قلیایی سازی بدن، خروج سموم، بهبود کیفیت پوست و تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می کنند. 
 
با افزودن میوه ها و گیاهان دارویی معطر به آب می توانید هر چه بیشتر خود را به نوشیدن این مایع ترغیب کنید، که به نوبه خود سلامت شما را بهبود می بخشد و به تامین آب مورد نیاز سلول های بدن نیز کمک می کند. 
 
همواره از این مساله اطمینان حاصل کنید که از مواد تشکیل دهنده ارگانیک و فاقد آفت کش استفاده می کنید. هرچه سموم کمتری در بدن شما باشد، به معنای آن است که کبد و کلیه ها کار راحت‌تری در فیلتر کردن آنها پیش رو دارند. مصرف بیش از اندازه سموم مختلف، کبد و کلیه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و عملکرد نامناسب این اندام های کلیدی می تواند در قالب مشکلات پوستی، سردرد، اختلالات خونی و موارد دیگر نمایان شوند. 
 
مواد تشکیل دهنده 
مرکبات و توت فرنگی به همراه نعناع: 
 
نصف فنجان توت فرنگی خرد شده 
 
یک عدد پرتقال خرد شده (به شکل نیمه ماه) 
 
دو تا چهار شاخه نعناع 
 
سورپرایز خیار، لیمو ترش، و تمشک: 
نصف فنجان برش های خیار (به شکل نیمه ماه) 
 
یک عدد لیمو ترش خرد شده (به شکل نیمه ماه) 
 
نصف فنجان تمشک تازه 
 
آب لاغری گریپ فروت و خیار: 
نصف فنجان برش های نازک خیار (به شکل نیمه ماه) 
 
نصف یک عدد گریپ فروت خرد شده (به شکل نیمه ماه) 
 
قدرت آنتی اکسیدانی بلوبری و پرتقال: 
نصف فنجان بلوبری 
 
یک عدد پرتقال خرد شده (به شکل نیمه ماه) 
 
روش تهیه: 
برای هر یک از ترکیب های بالا، یک لیتر آب در یک ظرف شیشه ای ریخته و مواد را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت در یخچال باقی بماند.
 
به گزارش جام جم، برای ترکیب هر چه بهتر عطر و طعم مواد تشکیل دهنده در آب می توانید این نوشیدنی ها را از شب قبل درست کرده و روز بعد مصرف کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین