کد خبر: ۴۵۳۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

شماره ۱۰ استقلال نصیب مهاجم تازه وارد شد/شهباززاده: با انگیزه‌های زیاد به استقلال برگشتم

مهاجم استقلال مانند گذشته شماره ۱۰ را به تن خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از عقد قرارداد سجاد شهباززاده با استقلال، مقرر شد او مانند گذشته شماره ۱۰ را به تن کند. رر فصل گذشته استقلالی ها امیدوار بودند که شهباززاده دوباره به این تیم بپیوندد و این شماره را به بازیکن دیگری ندادند.

درباره عقد قرارداد استقلالی ها با شهباززاده، سیدرضا افتخاری مدیرعامل آبی ها گفت: شهباززاده از بازیکنان خوب و اثرگذار فوتبال ایران محسوب می شود. او یک استقلالی است و از استقلال به فوتبال ترکیه رفت و حالا هم به خانه خود بازگشته است.

شماره ۱۰ استقلال نصیب مهاجم تازه وارد شد/شهباززاده: با انگیزه‌های زیاد به استقلال برگشتم

او افزود: با شهباززاده از مدتی قبل وارد مذاکره شدیم و امروز به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد امضا شد. به سجاد خوش آمد می گویم و اطمینان دارم این بازیکن محبوب هواداران، روزهای خوبی را در استقلال پیش رو خواهد داشت. باشگاه استقلال با دقت مشغول مذاکره با سایر گزینه های مد نظر می باشد و به زودی و پس از قطعی شدن، خبرهای خوب دیگری تقدیم هواداران خواهد شد. ضمن این که تا پیش از شروع تمرینات، با بازیکنان سال گذشته نیز تمدید قرارداد انجام می شود.

شهباززاده: با انگیزه های زیاد به استقلال برگشتم

مهاجم استقلال می گید با انگیزه زیادی به این تیم برگشته است.

به گزارش ایسنا، سجاد شهباززاده بعد از عقد قراردادش با استقلالی ها گفت:  از بازگشت به استقلال که آن را خانه خودم می دانم بسیار خوشحالم. در این یکسال از استقلال جدا نبودم و امیدوارم با هواداران سال خوبی را برای استقلال رقم بزنیم.

او در ادامه عنوان کرد: انگیزه های خیلی زیادی برای بازگشت به استقلال دارم. برای درخشش در تیم انگیزه دارم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم تا استقلال و خودم فصل درخشانی را پیش رو داشته باشیم. در کنار همه ی بازیکنان استقلال تلاش می کنیم تا سال فوق العاده ای را برای هواداران رقم بزنیم.

مهاجم تازه وارد استقلال در پایان خطاب به هواداران این تیم، بیان کرد: هیچگاه خودم را از تیم و هواداران جدا ندیدم. هواداران همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم با حمایت آنها یک فصل خوب داشته باشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین