کد خبر: ۴۵۳۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

اولین سوپرمارکت خودران جهان در چین

اولین سوپرمارکت خودران جهان در خیابان‌های شانگهای آغاز به کار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این فروشگاه که Moby نام دارد دارای نیروی خورشیدی برای حرکت بوده و همچنین هوای آلوده را نیز تصفیه می کند. این فروشگاه با هوش مصنوعی و کمک پهپادها قادر به تحویل کالا به مشتریان و شرکت‌ها است.

با  Moby بنابراین دیگر نیاز به رفتن به فروشگاه و انتطار در صف پرداخت نیست و با یک اپلیکیشن مکان Moby را که در نزدیکی شما قرار دارد بررسی کنید. سپس این فروشگاه به سمت شما حرکت کرده و می‌توانید کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از اینهبیتت، این فروشگاه با نیروی خورشیدی حرکت کرده و انتقال آن از مکانی به مکان دیگر از راه دور و یا از طریق راننده تا زمان دریافت مجوز عبور خودران کنترل خواهد شد.

اولین سوپرمارکت خودران جهان در چین

برای خرید از این فروشگاه اجناس خود را انتخاب کرده و سپس به طور خودکار در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته شما قادرید برای سفارش و تحویل اجناس از چهار پهپاد این فروشگاه نیز استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های خودکار این فروشگاه تعویض اجناس و برگشت آن به انبار است.

Moby دارای داروخانه کوچک، کافی شاپ و دستگاه خودپرداز ATM است.البته این فروشگاه دستیار هولوگرافی با نام Hol دارد و پاسخگوی مشتریان بوده و سفارش‌ها را کنترل می کند.

طرح این فروشگاه توسط دانشگاه Himalayafy و Hefei ارائه شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین