کد خبر: ۴۵۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
اگر توانیی مالی دارید قرار دادن دو وعده ماهی در رژیم غذایی هفتگی را فراموش نکنید.
آفتاب‌‌نیوز :
اگر از طرفداران غذاهای دریایی هستید، خبر خوش این است که ماهی سرشار از خاصیت‌های مفید برای مغز شماست. 

قرار دادن ماهی در برنامه‌ی غذایی به طور هفتگی و مداوم حجم توده‌ی مغز را افزایش می‌دهد و روند پیری را کند می‌کند. 

ماهی بویژه ماهی هایی که در آبهای بسیار سرد اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند، سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است و همین ویژگی باعث افزایش تمرکز و حافظه می‌شود.

به گزارش میزان، اگر به ماهی حساسیت ندارید و بنا به بودجه خرید و اقتضای مالی خود، سعی کنید حتما ماهی را ۲ بار در هفته در وعده‌های غذایی خود بگنجانید.


بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
لینک های مفید