کد خبر: ۴۵۳۳۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

انتقاد بازیگر «خانه به دوش» از حرف‌هایی که رامبد جوان در دفاع از بهناز جعفری زد/ عکس

صحبت‌های رامبد جوان در دفاع از شیوه برخورد بهناز جعفری با خبرنگاران انتقاد فلور نظری را برانگیخت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ فلور نظری در اینستاگرام در این باره نوشت: «هنگامي كه خندوانه متولد شد تصور مي كرديم وسيله اى خواهد بود براى كاهش بد اخلاقي هاى اجتماعى كه در نبود شادى و تفكر مثبت چيزى جز پرخاش و ادبيات غير مودبانه رشد نخواهد كرد .

اما دريغ و افسوس كه گاهي اوقات از مسير خود منحرف شده و به جاى پراكندن عطر شادى و مثبت گرايي به تمسخرِ ديگران و ارائه ى ويتريني سطحي و تكرارى از برخي مكالمات ناخوشايند بدل ميگردد .

اقاى رامبد جوان ، مبدع و متولي برنامه ى خندوانه ، كاش حمايت از هنرمندى را در قياس با هنرمند ديگر آن هم با لحن نه چندان درست و البته معنا دار انجام نمي داديد . مردم عزيز و قدر شناس ما هم صفركشكولي را دوست دارند هم بهناز جعفرى را ، اين دسته بندى ودرصد بندى و مرز بندى را براى كل مردم نمى پسنديم چه برسد به همكاران هنرمندمان .... و اما جمله ى ناپسندتر ( سوزش بعضي از جاهاى حساس ) كه شما در ميان صحبتهايتان بيان كرديد ، ما را به ياد ادبيات سخيف هشت ساله اى مي اندازد كه براى هميشه در فرهنگ اين سرزمين مدفون و منسوخ شده است .

اقاى رامبد جوان خندوانه اى حرف بزنيد و بيانديشيد . شاد ، پسنديده ، مهربان و با احترام به همه ى مردم نه كم و نه زياد . اگر نمي توانيد سكوت پسنديده تر است . «دو چندان كه مي گويي بشنو»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
5
آفرین!
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
اولين وبدترين اشتباه رامبد دوست داشتني كه خندوانه اي ها را دلسردكرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین