کد خبر: ۴۵۳۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر:

فضای دانشگاه ها در دولت یازدهم نسبت به دوره های قبل بازتر است

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: فضای دانشگاه ها و مراکز علمی کشور به لحاظ فعالیت‌های صنفی تشکل‌های دانشجویی در دولت یازدهم نسبت به دوره های پیشین بسیار بازتر بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : سید احمد معتمدی اظهار داشت: فضای دانشگاه ها در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت گذشته بسیار تلطیف شده است.

وی گفت: اینکه برخی مدعی وجود فضاهای امنیتی در دانشگاه ها هستند موضوعی است که باید واکاوی شود تا منظور و هدف این افراد از طرح اینگونه مباحث روشن شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: در گذشته مجوز فعالیت انجمن های دانشجویی از طیف های مختلف سیاسی کمتر داده می شد اما اکنون چنین نیست.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سه مجوز برای انجمن های دانشجویی طیف های جدید صادر شده است، یادآور شد: هم اکنون فعالیت‌های تشکل‌های صنفی و دانشجویی در این دانشگاه، دو تا سه برابر افزایش یافته است.

معتمدی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم شاهد تشکیل کمترین تعداد کمیته های انضباطی بوده ایم و این در حالی است که در گذشته علاوه بر محرومیت دانشجویان، آنان را حتی ستاره دار نیز می کردند.

وی اظهار کرد: وضعیت فضای کنونی دانشگاه ها نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و اگر برخی مدعی امنیتی شدن مراکز علمی هستند باید با مصداق مطالبشان را اثبات کنند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین