کد خبر: ۴۵۳۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

پله: مسی برای فتح جام جهانی به کمی شانس نیاز دارد

ستاره پیشین تیم ملی برزیل معتقد است مهاجم آرژانتینی برای فتح جام جهانی به کمی شانس نیاز دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 پله، ستاره سال های دور تیم ملی برزیل که در روسیه (میزبان جام کنفدراسیون ها) حضور دارد درباره تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی صحبت کرد. مهاجم بارسلونا در کارنامه خود همه افتخارات جهان را دارد اما هنوز نتوانسته است قهرمانی در تیم ملی کشورش را تجربه کند.

 مسی در سه فینال گذشته خود برابر تیم های آلمان (جام جهانی ۲۰۱۴) و شیلی (کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶) ناکام بود. او اکنون جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در پیش رو دارد اما آلبی سلسته در رقابت های انتخابی منطقه آمریکای جنوبی در جایگاه پنجم قرار دارد و هنوز صعودش به دور نهایی قطعی نشده است. نتایج ضعیف این تیم باعث شد ادگاردو بائوسا برکنار شود و فدراسیون فوتبال آرژانتین خورخه سامپائولی را از سویا به تیم ملی بیاورد.

سامپائولی توانست در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار شیلی را قهرمان کوپا آمه ریکا کند. پله درباره سرمربی آرژانتینی گفت: او را می شناسم. سامپائولی سرمربی بزرگی است و در آن شکی نیست. او دید خوبی دارد. آرژانتین همیشه تیم خوبی دارد. گاهی اوقات با داشتن بهترین تیم و بازیکنان خوب نمی توان قهرمان جام جهانی شد.  

 مسی برای این که ثابت کند مرد اول دنیای فوتبال است نیاز به قهرمانی در فتح جام جهانی دارد. پله در این رابطه اظهار کرد: قهرمان شدن به شرایط بستگی دارد. مسی برای قهرمانی باید کمی شانس داشته باشد. اگر شانس داشته باشد می تواند قهرمان جهان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فورفورتو،ستاره های دور برزیل  در پایان گفت: مسی بازیکن بزرگی است و به عنوان هافبک تهاجمی بهترین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین