کد خبر: ۴۵۳۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

قتل مرد اراکی به دست زن و مادرزن+جزئیات

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی جزئیات قتل مرد اراکی به دست زن و مادر زن را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمود خلجی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با تشریح جزییات قتل مرد اراکی توسط همسر و مادر همسرش اظهار داشت: خانمی که دامادش را به علت اختلافات و مشکلات خانوادگی در اراک به قتل رسانده بود و با کمک دخترش قصد از بین بردن آثار جرم را داشتند، در صحنه جرم دستگیر شدند.

وی افزود: در حدود ساعت 4 صبح روز بیست و ششم خرداد ماه سال جاری در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش‌سوزی در یک مجتمع آپارتمانی در یکی از شهرک‌های شهر اراک، بلافاصله تیم‌های امدادی و ا نتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در بررسی های اولیه، آپارتمانی که گزارش حریق شده بود، شناسایی شد و با پیگیری‌هایی که از سوی ماموران انتظامی و با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شد، جسد مردی میانسال در حمام منزل کشف شد و بلافاصله مادر زن و همسر مقتول که در منزل حضور داشتند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

سرهنگ خلجی با اشاره به دستگیری مظنونان این قتل گفت: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، سرانجام مادر زن مقتول اعتراف کرد که به علت اختلافات قبلی و مشکلاتی که با دامادش داشته،‌ او را به قتل رسانده و به همراه دخترش(همسر مقتول) قصد داشتند که با آتش، آثار جنایت را از بین ببرند که در همان لحظات اولیه، همسایه‌ها متوجه آتش شده و موضوع را به پلیس گزارش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با ارجاع پرونده به مرجع قضایی قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم پرونده صادر شد و بررسی پرونده و تحقیقات تکمیلی همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین