کد خبر: ۴۵۳۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

کشف کالای قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است، از کشف انواع کالای قاچاق میلیاردی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار علی آزادی در این‌باره با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید ـ اشتغال، افزود: قاچاق کالا اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد. پلیس در راستای مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای را در سال‌جاری آغاز کرده و با قاچاقچیان به شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان‌های زنجان و سلطانیه موفق شدند روز گذشته دو محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کنند. ماموران موفق شدند از این دو محموله انواع کالاهای قاچاق شامل 2895 ثوب البسه و 99 تخته پتوی خارجی و چهار دستگاه جاروبرقی قاچاق کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار آزادی با اعلام اینکه ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این ارتباط دو متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در بحث قاچاق کالا، در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین