کد خبر: ۴۵۳۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

وداع تلخ والیبالیست‌ها با لیگ جهانی/ایران 0 روسیه3

تیم ملی والیبال کشورمان در بازی آخر مقابل روسیه هم موفق ظاهر نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار پایانی تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی هم با وجود تغییر ترکیب تیم هم با موفقیت همراه نبود. ملی‌پوشان جوان والیبال کشورمان در ست اول با نتیجه 24 بر 21 از تیم روسیه جلو بودند و تنها به یک امتیاز برای به دست آوردن امتیاز ست نیاز داشتند اما با اشتباهات بازیکنانمان و سرویس های خوب روس ها، نتیجه را 26-24 واگذار کردند.

در ست دوم هم شاگردان کولاکوویچ نتوانستند از پس روس ها بربیایند و با نتیجه 25-18 این ست را هم واگذار کردند.

والیبالیست های ملی پوش ست سوم را هم همانند ست دوم با نتیجه 25-18 واگذار کردند تا وداعی تلخ با لیگ جهانی داشته باشند.

فرهاد سال افزون، رضا قرا، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، مسعود غلامی و مصطفی حیدری بازیکنان تیم ملی در این دیدار هستند که در غیاب ستاره هایی مثل سعید معروف، سیدمحمد موسوی و عادل غلامی به میدان رفته اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ البته برد در این دیدار گرچه تاثیری در حذف نشدن تیم ملی از لیگ جهانی نداشت اما می توانست آخرین تلاش والیبال ما برای وداع آبرومند با این تورنمنت باشد که اتفاق نیفتاد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
3
واقعاحالم از این بازیهای تیم ملی والیبال به هم خورد چقدر باید یک تیم ضعیف باشه حیف از این وقتی که برای دیدن بازیهاشون گذاشتیم وحیف از اینهمه تماشاگر پرشور و علاقمند. اینها اونقدربه خودشون مغرور شدن که اصلا مردم براشون هیچ اهمیتی ندارن کافیه به رفتارشون موقع بازی نگاه کنین که موقعی که به راحتی امتیاز ازدست میدن چقدر بی خیالن در حالی که ما باید حرص بخوریم دیشب از وسطای بازی دیگه نگاه نکردم و ازاین به بعد هم دیگه نگاه نمی کنم. به مردم عزیز هم پیشنهاد میکنم بازیهای تیم ملی رو درتهران تحریم کنن تا حساب کار دست این بیاد
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
کم کار کردند نیاز نیست حتما کارشناس باشی تا بفهمی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین