کد خبر: ۴۵۳۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
مدیرکل امداد گیلان خبر داد:

تحقق وعده مساعدت ۲۲ میلیارد تومانی نوبخت در خصوص مسکن و جهیزیه مددجویان کمیته امداد

محمدی: مبلغ ۲۲ میلیارد تومان قول مساعدت جنابعالی در خصوص مسکن و جهیزیه مددجویان تحت حمایت؛ به استحضار می رساند مبلغ فوق قبل از موعد وصول شد. امیدوارم در کوتاهترین فرصت اقدام و تاپایان سال مسکن در اختیار خانواده های با کرامت قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر روز پنج شنبه ۱۹ خرداد ضیافت افطاری کارآفرینان برتر اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان با حضور "دکتر محمدباقر نوبخت”؛ سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تالار ماه عسل رشت برگزار شد. 

در این مراسم، معاون رییس جمهور در جمع کارآفرینان برتر اشتغال و خودکفایی امداد گیلان با بیان این که «من تعهداتی در زمینه اجرایی ساختن کارهایی زیربنایی در گیلان خواهم داشت که در هر جای دولت دوازدهم که حضور داشته باشم پیگیر انها به جد خواهم بود»، وعده داد که  سه درخواست اصلی امدادی‌های گیلان شامل ۱۲ میلیارد تومان معوقات بانکی، ۸ میلیارد در بحث تحویل مسکن برای ایجاد ۲۰۰۰ مسکن محرومان و ۱ میلیارد تومان برای تهیه جهیزیه ۵۰۰ دختر دم بخت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر محقق نماید.

تحقق وعده مساعدت ۲۲ میلیارد تومانی نوبخت در خصوص مسکن و جهیزیه مددجویان کمیته امداد

امروز علیرضا محمدی، مدیرکل امداد استان گیلان خبر داد که وعده مذکور دکتر نوبخت حتی پیش از موعد وصول گردیده است. 

متن پیام ایشان به قرار زیر است:

«جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم ریس جمهور و ریس محترم سازمان برنامه بودجه کشور
سلام علیکم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و تقدیر و تشکر از حضور پرخیر و برکت و شرکت در ضیافت اطعام افطاری و همنشین با ایتام و جمعی از کارآفرینان این نهاد که اثرات ارزشمندی را موجب گردید و مبلغ ۲۲ میلیارد تومان قول مساعدت جنابعالی در خصوص مسکن و جهیزیه مددجویان تحت حمایت؛ به استحضار می رساند مبلغ فوق قبل از موعد وصول شد. امیدوارم در کوتاهترین فرصت اقدام و تاپایان سال مسکن در اختیار خانواده های با کرامت قرار گیرد.

دعای خیر محرومین بدرقه راهتان باد».

منبع: راه سوم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
کاش اطلاع رسانی صحیح انجام شود که این نوع کمک ها چقدر با صدقات آستان قدسی متفاوت و چقدر موثرتر است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین