کد خبر: ۴۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

قیمت جدید انواع میوه و صیفی‌جات

حسین مهاجران با بیان اینکه قیمت انواع میوه، صیفی و سبزی در بازار مصرف به صورت متعادلی به فروش می‌رسد گفت: تنها ۲ محصول انگور یاقوتی و گیلاس قیمتی بالاتر از حد انتظار دارند.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با بیان اینکه قیمت انواع میوه، صیفی و سبزی در بازار مصرف به صورت متعادلی به فروش می‌رسد گفت: تن‌ها ۲ محصول انگور یاقوتی و گیلاس قیمتی بالاتر از حد انتظار دارند.
 
به گزارش تسنیم، حسین مهاجران با بیان این قیمت تمام میوه و صیفی‌جات موجود در بازار مصرف به غیر از انگور یاقوتی و گیلاس متعادل است اظهار کرد: هرکیلوگرم گیلاس در میادین مرکزی میوه و تره بار ۴ تا ۱۴ هزار تومان، انگور یاقوتی ۸ تا ۱۲ هزار تومان و انگور یاقوتی ریز ۵ تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
وی افزود: انگور یاقوتی با توجه به اینکه از مناطق جنوبی کشور مانند سر پل ذهاب، قصر شیرین به تهران و سایر نقاط کشور حمل می‌شود هزینه‌های زیادی بابت حمل و نقل آن پرداخت می‌شود به طوری که هزینه حمل یک کیلوگرم انگور یاقوتی از محل تولید تا تهران حدود ۳۰۰ تومان است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ادامه داد: قیمت انگور یاقوتی در شهر تهران تا ۱۰ روز دیگر با آمدن انگور یافت‌آباد ارزان می‌شود و به قیمت تعادلی می‌رسد.
 
قیمت هندوانه به ۴۰۰ تومان رسید
 
وی با اشاره به قیمت سایر میوه‌ها و صیفی جات تصریح کرد: هر کیلوگرم هندوانه در میادین میوه و تره بار ۴۰۰ تا ۸۰۰ تومان، طالبی هزار تا هزار و ۵۰۰ تومان، خربزه هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
 
مهاجران گفت: قیمت هر کیلو گرم زرد آلو ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۸ تا ۹ هزار تومان، هلوی ساری ۲ تا ۶ هزار تومان، گوجه درختی هزارو ۵۰۰ تومان تا ۸ هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره بار به فروش می‌رسد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اظهار داشت: هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای هزار تا هزار و ۵۰۰ تومان و خیار بوته‌رس هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و گوجه‌فرنگی فرنگی ۴۰۰ تومان ۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی زمینی هزار تا هزار و ۴۰۰ تومان و پیاز هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
 
مهاجران همچنین گفت: قیمت هر کیلوگرم سبزی خوردن نیز در میادین مرکزی میوه و تره بار هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان و سبزی آش هزار تا هزار و ۵۰۰ تومان است که نرخ این محصولات در سطح شهر حداکثر باید با ۳۰ درصد افزایش قیمت به فروش برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین