کد خبر: ۴۵۴۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

جان باختن ۲ نوجوان بلوچ درپی گرمای شدید هوا

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از جان باختن ۲ نوجوان در پی گرمای شدید هوا و تشنگی در شهرستان فنوج واقع در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : یه گزارش تسنیم، محمودرضا ناصح از جان باختن 2 نوجوان 13 ساله در پی گرمای شدید هوا و تشنگی در شهرستان فنوج واقع در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته 5 نوجوان اهل روستای "مسکوتان" از توابع شهرستان فنوج توسط خودرو به منطقه "جلگه" روستای "چاه جنگی خان" رفتند که خودرو آنها در مسیر برگشت دچار نقص فنی شد و از حرکت بازماند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه 3 نفر از این نوجوانان تصمیم می‌گیرند تا به صورت پیاده به سمت روستای خود حرکت کنند که متاسفانه 2 نفر از آنها در مسیر راه به دلیل گرمای شدید هوا و تشنگی زیاد جان خود را از دست دادند و نفر سوم صبح امروز با کمک اهالی منطقه به مرکز درمانی مسکوتان انتقال پیدا کرد.

ناصح با اشاره به اینکه پس از مداوای اولیه در حال حاضر حال عمومی نوجوان سوم رو به بهبود گزارش شده، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود مردم با توجه به گرمای شدید هوا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین