کد خبر: ۴۵۴۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
رئیس کمیسیون پارلمانی روابط خارجه عراق

حمله موشکی ایران به داعش با هماهنگی عراق بود

رئیس کمیسیون پارلمانی روابط خارجی عراق ضمن حمایت از هر نوع فعالیت نظامی که هدف آن تضعیف تروریست‌ها است، گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های داعش در سوریه که از طریق مرزهای هوایی عراق صورت گرفت با هماهنگی و اطلاع اتاق هماهنگی میان ایران، عراق، روسیه و سوریه بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از الاباء، عبدالباری زیباری، رئیس کمیسیون پارلمانی روابط خارجه عراق گفت: کمیسیون پارلمانی روابط خارجه عراق از هر تلاشی که هدف آن تضعیف گروهک تروریستی داعش است، حمایت می‌کند و حملات موشکی ایران به پایگاه‌های داعش در خاک سوریه با هماهنگی و اطلاع اتاق هماهنگی مشترک میان ایران، عراق، روسیه و سوریه بود.

وی در ادامه گفت: به دلیل وجود خطوط پرواز نظامی و غیرنظامی، پرتاب موشک از طریق حریم هوایی عراق بدون وجود چنین هماهنگی‌هایی امکان‌پذیر نیست و پرواز هوایی نظامی و غیرنظامی در این منطقه زیاد است و برای جلوگیری از به وجود آمدن حوادث و اتفاقات این هماهنگی‌ها لازم است.

سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در آخرین دقایق روز یک‌شنبه 28 خرداد ماه در پاسخ به اقدامات تروریستی داعش در تهران، پایگاه‌ها و مقر داعش در دیرالزور سوریه را مورد حمله قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین