کد خبر: ۴۵۴۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

مردم به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند / اخبار شبکه بانکی را از بانک مرکزی دریافت کنید

بانک مرکزی جمهوری اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب برخی شایعات درباره شبکه بانکی کشور، تاکید کرد: اخبار موثق و مورد تایید بانک مرکزی صرفاً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این بانک به آدرس www.cbi.ir و یا مصاحبه های مسئولان بانک مرکزی به استحضار مردم شریف ایران و سپرده گذاران بانک ها و موسسات اعتباری می رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آگاهی هموطنان گرامی می‌رساند؛ در روزهای اخیر برخی افراد و گروه‌ها با اهداف و اغراض شخصی و سیاسی، از طریق برخی رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های اجتماعی به انتشار شایعاتی از قبیل ورشکستگی بانک ها و در خطر بودن سپرده های مردمی اقدام می کنند. انتشار این شایعات با هدف تشویش اذهان سپرده گذاران و ایجاد نگرانی در بین آنها انجام می شود. بانک مركزي ضمن تاکید بر سلامت و صحت نظام بانکی در بانك ها و موسسات مجاز، اعلام می کند عوامل تولید این شایعات و بازنشرکنندگان آن از سوی مراجع ذی صلاح در حال پیگرد قانونی است.

بنابراین ضمن تکذیب شایعات، تاکید می شود اخبار موثق و مورد تایید بانک مرکزی صرفاً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این بانک به آدرس www.cbi.ir و یا مصاحبه های مسئولان بانک مرکزی به استحضار مردم شریف ایران و سپرده گذاران بانک ها و موسسات اعتباری می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مرد شمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
همه پولهام گرفتم رفتم خونه خریدم با سند شش دانک راحت و آسوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
این نشون میده که اکثریت مردم عزیزمان مایل هستند به بانکها اعتماد کنند و بانکها با استفاده از پول آنها در تولید کشور اقدام کنند و سود قابل قبولی هم به آنها بدهند تا بتوانند اموراتشان را آبرومندانه بگذرانند، نه اینکه پولشان را در بازار به افراد غیرقابل اعتماد و ناشناخته بسپارند و ..................
سود سپرده های اشخاص در بانکهای دولتی را کم شد و مردم هم ناچار شدند به بانکهای غیرمجاز روی بیاورند و ...................
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین