کد خبر: ۴۵۴۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
با حضور عضو هیات مدیره و معاون اجرایی ؛

بانک پارسیان شعبه خیابان راه آهن تبریز افتتاح شد

عضو هیات مدیره بانک پارسیان: بانک پارسیان بانکی است پیشرو که سهم بزرگی از خدمات الکترونکی در شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفتمین شعبه بانک پارسیان در شهر تبریز با حضورخسروانی، معاون امور اجرایی و عضو هیأت مدیره، خلیل پور مدیر امور شعب، بیژنی مدیر پشتیبانی وکسبه و تجار محل در خیابان راه آهن تبریز افتتاح شد.

طی این مراسم افتتاحیه که با حضور جمعی از مشتریان بانک پارسیان برگزار شد، خسروانی از افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان در شهر ارومیه با حضور برخی مقامات استانی به ویژه قاضی پور، نماینده مردم ارومیه خبر داد و گفت: به امید خدا در برنامه توسعه شعب در تبریز طی ماه های آینده تا پایان سال جاری حداقل 2 یا 3 شعبه جدید افتتاح خواهد شد. 

وی با اشاره به تمایز ویژه تبریز نسبت به سایر شهرهای کشور اظهار کرد: این تمایز به وضوح در خروجی رسانه ها نیز قابل مشاهده است. چرا که تبریز به عنوان بهترین شهر برای زندگی براساس استانداردهای بین اللمللی انتخاب شده و شهری جهانی است. از همین رو طبیعی است که انتظارات صاحبان کسب و پیشه آن نیز انتظاراتی متفاوت از سطح کشور باشد.

خسروانی با اشاره به سهم بالای استان آذربایجان شرقی به ویژه تبریز در تولید ناخالص ملی کشور تاکید کرد: نشانه های توسعه پایدار در حوزه صنعت و تجارت در تبریز قابل رویت است و خوشحالیم که 306امین شعبه بانک پارسیان در سطح کشور را امروز در این شهر افتتاح می کنیم.

معاون امور اجرایی بانک پارسیان به فرآیند سرویس دهی و ارایه خدمات بانکی در اولین بانک خصوصی کشور پرداخت و گفت: همواره نظر ما در بانک پارسیان ارایه سرویس های متفاوت در شأن مردم بوده است. تا قبل از ظهور بانک های خصوصی ارایه سرویس بانک ها از پشت شیشه ها صورت می گرفت و رابطه مستقیمی بین مشتریان و متصدیان بانک ها وجود نداشت. اما با ظهور بانک پارسیان و تولد یک ایده جدید، فرهنگ مشتری مداری به یک شکل متفاوتی ارایه شد و به تأسی از بانک پارسیان شبکه بانکی مجبور شد رفتارش را در ارایه خدمت به مردم تغییر دهد. 

عضو هیات مدیره بانک پارسیان افزود: با این حال این پایان ماجرا نیست و تنها بخشی از اتفاقاتی است که رقم خورده و آنچه در ایده مدیران ارشد بانک پارسیان وجود دارد عبور از فرهنگ مشتری مداری و تحقق مدل شریک تجاری است. زیرا ما معتقدیم سود بانک آنجایی است که مشتریانش سود می کنند و نتیجه تمام تلاش های ما در تحقق خواسته های مشتری متبلور خواهد شد.

این عضو هیات مدیره بانک پارسیان ضمن تاکید بر اینکه امروز در بانک پارسیان به مفهوم شریک تجاری توجه ویژه ای صورت گرفته، اظهار داشت: در بانک پارسیان این اعتقاد وجود دارد که مشتریان ما شرکای تجاری ما هستند و بر این اساس برنامه هایی را داریم. به طوریکه حوزه اعتباری بانک آماده سرویس دهی به مشتریان هست و برای اینکه بتوانیم این سرویس دهی ها را دسته بندی کنیم، ارایه سرویس به مشتریان ویژه را در قالب سرویس های بانکداری شرکتی از پایان سال 1395 کلید زدیم و آمادگی داریم چنانچه محصولات فعلی ما در شان بانک پاسخگوی نیازهای موجود نباشد، محصولات جدید را طراحی و ارایه کنیم.

وی از طراحی سامانه ای برای ارایه خدمت به مشتریان بزرگ خبر داد و گفت: در قالب سامانه پارس مشکلات و مسایل بانکی مشتریان ما به حداقل خواهد رسید و مشتریان بزرگ بانک پارسیان می توانند از این سرویس های پایه استفاده کنند.

خسروانی با اشاره به اینکه پارسیان در ارایه خدمات الکترونیکی بانکی پیشرو بوده و سهم بزرگی از خدمات الکترونکی در شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد، گفت: محصولاتی که در این حوزه ارایه می دهیم منحصر به فرد بوده و طبیعی است که بانک برای ادامه حیات نیاز به روزآمد شدن دارد و در همین رابطه نقطه نظرات مشتریان در طراحی محصولات جدید همواره مدنظر بانک قرار دارد.

وی افزود: واحدهای تحقیق و توسعه ما براساس مدل های علمی مشغول نیازسنجی از بازار هستند که مبتنی بر همین نیازها محصولات جدید نیز طراحی و به مشتریان ارایه می شود. ضمن اینکه بانک پارسیان این آمادگی را دارد که در فضای کسب و کار علاوه بر سرویس های پایه بانکی خدمات ویژه ای را در رابطه با قراردادهای در بستر کارت خوان ها و بسته های اعتباری برای مشتریان بزرگ تعریف کند که خدماتی نیز تاکنون تعریف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان نکاتی پیرامون التهاب در بازار پول در کشور پرداخت و گفت: اخیراً شاهد اتفاقاتی در حوزه بازار پول هستیم. طبیعی است که اقتصاد کشور بعد از فشارهای بین المللی در قالب تحریم های ظالمانه تحت فشارهای زیادی قرار داشته، اما با همت و غیرت فرزندان ایران در گوشه و کنار کشور عزت خود را از دست ندادیم؛ بطوریکه با قبول برجام افق های روشن پیش روی اقتصاد کشور پیش بینی می شود و به نظر می رسد از دوران رکود عبور کردیم و تحقق دوران شکوفایی دور از دسترس نیست.

عضو هیات مدیره بانک پارسیان با بیان اینکه حوزه های بازارهای مالی در کشور به لحاظ ملاحظات آیین نامه ای و قانونی به شکل شایسته ای به بلوغ و توسعه نرسیده، اظهار داشت: در این شرایط بازارهای دیگر از جمله بازار سرمایه به آن درجه از توسعه یافتگی نرسیدند که تمام نیازهای سرمایه ای را تامین کنند. به این ترتیب بار بزرگ تامین مالی در کشور به عهده بانک هاست و ما  در شبکه بانکی بار بزرگی از بقیه اقتصاد کشور را در این حوزه به دوش می کشیم و به این خدمت افتخار می کنیم.

معاون اجرایی بانک پارسیان تاکید کرد: با توجه به اینکه یک طرف تمام فعالیت هایی که با هدف اقتصادی شکل میگیرند با بانک در ارتباط است، این اثرپذیری امری طبیعی است. بدین ترتیب به دلیل محدودیت هایی که در حوزه کلان کشور و به تبع آن، این تاثیر در حوزه های پایین دستی و کف بازار نیز با کوچک شدن بخش اقتصاد نمایان شده است.

وی ادامه داد: در دولت نیز طی 4 سال گذشته اراده به کنترل تورم بوده به این معنا که میزان حجم نقدینگی در کشور مهار شود و آسیب هایی که از محل تحریم به بخش مولد اقتصاد کشور وارد شد، سرعت گردش پول را کاهش داده و همه این موارد به شبکه بانکی فشار وارد کرده است. با این حال امروز شبکه بانکی با اقتدار مشغول انجام مأموریت هایش است.

وی پیرامون شایعات اخیر در حوزه بانکی و مشکلات برخی موسسات مالی و اعتباری نیز گفت: این شایعات که به عنوان مثال عنوان می شود فلان بانک یا موسسه مالی با مشکل مواجه شده از سوی مراجع ذیربط پیگیری شده است. ما طی دو سال گذشته یک مسئولیت اجتماعی را برای ساماندهی به سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج پذیرفتیم. طبیعی است که از محل سپرده گذاران آن تنش هایی به بانک وارد می شود. اما ما با کمترین تنش درصد بالایی از این سپرده ها را تعیین تکلیف کردیم و از اوایل تیرماه نیز سپرده های با رقم بالاتر آن تعیین تکلیف خواهد شد. 

وی در ادامه گفت: نگرانی سپرده گذاران این موسسه دستاویز  و دست مایه برخی عناصر مخرب قرار گرفته که این عناصر در بستر احساسات مردم ورود پیدا کرده اند. بخشی از این اتفاقات از خارج کشور هدایت می شود که هدف آن نه تنها شبکه بانکی و بانک پارسیان است، بلکه کل نظام اقتصادی کشور را هدف قرار داده است.

خسروانی ضمن تاکید بر اینکه با این جریانات برخورد می شود، گفت: قطعا این شیطنت ها خللی در ارایه خدمات بانک پارسیان و سایر بانک ها وارد نخواهد کرد. هم بانک ها و هم مردم دوران سختی را پشت سر گذاشته اند و بعد ازعبور از این گردنه های خطرناک امروز زمان تلاش، سازندگی و اعتماد به یکدیگر است.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان؛ وی ضمن ابلاغ پیام هیأت مدیره بانک پارسیان به مردم سربلند استان آذربایجان شرقی و به ویژه شهر تبریز، ابراز امیدواری کرد که بانک پارسیان به اندازه سهم خود در اقتصاد کشور منشأ خیر شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین