کد خبر: ۴۵۴۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

منصوریان: کش و قوس‌های عجیبی برای شجاعیان پیش آمد/برای کاوه رضایی آرزوی موفقیت دارم

سرمربی استقلال می‌گوید در دو سه روز آینده تعداد بازیکنان حاضر در تمرین این تیم بیشتر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان در حاشیه اولین تمرین استقلال پیش از شروع لیگ برتر پیش رو گفت: امروز با تقریبا 15 بازیکن کارمان را آغاز کردیم. به برخی از بازیکنان اجازه دادیم ظرف دو سه روز آینده به جمع ما اضافه شوند. قرار است به ارمنستان هم برویم و آنجا بدنسازی کنیم. خوشبختانه میک مک درموت به جمع ما اضافه شده و کارهای ما را انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت جباری منتظری و جپاروف چگونه است بیان کرد: روی منتظری تمرکز داریم. می‌تواند به ما کمک زیادی کند ولی تصمیم با خودش است. قرار است تا فردا به ما جواب بدهد. ما دوست داریم او در جمع ما باشد. قطع به یقین جپاروف هم بازیکن ماست. او وقتی به استقلال آمد خیلی اشتیاق داشت و از هواداران تعریف می‌کرد. نمی‌دانم چه شده که جریان فکری‌اش عوض شده است. رضایت‌نامه او را به تیم داخلی نمی‌دهیم و اگر می‌خواهد به تیم خارجی برود باید با ما مذاکره کند. اگر هم می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند، ما مشکلی نداریم.

سرمربی استقلال ادامه داد: ما باید گزینه‌های خریدمان را با دقت بررسی کنیم. می‌خواهیم جوانان‌مان را حفظ کنیم و اگر به این نتیجه برسیم که برخی از بازیکنان می‌توانند به تیم ما کمک کنند، آنها را جذب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که از بین مگویان، رابسون و پادوانی چه کسی از استقلال می‌رود اظهار کرد: رابسون و مگویان را 99 درصد نگه می‌داریم. مگویان با ما قرارداد دارد. امروز هم با اجازه در تمرین حاضر نشد. برزیلی‌هایمان هم سی‌ام به جمع ما اضافه می‌شوند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال راضی است گفت: من اعتقاد دارم که باید با صبر و حوصله نقل و انتقالات را پیگیری کنیم و از هیاهو دور باشیم.  شب گذشته در یک کش و قوس و اتفاقات عجیب و غریب آرامش تیم ما ساعاتی به هم خورد و در نهایت ساعت 11:30 شب شجاعیان به استقلال آمد. شب گذشته خودم را به شجاعیان رساندم و به او گفتم اگر با دلت به استقلال می‌آیی بیا و قرارداد را امضا کن. او هم اواخر شب آمد و قرارداد را امضا کرد. هوادار ما باید به این نکته توجه کند که صرف بازیکن خریدن به ما کمک نمی‌کند. 5 تا 10 درصد هواداران ما غرق در هیجانات نقل و انتقالاتی هستند. ما به یک ساختار رسیده‌ایم و نباید این ساختار را زیاد عوض کنیم. ما جوان‌های خوبی خریده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شجاعیان گم شده خط میانی استقلال است اظهار کرد: شجاعیان هم می‌تواند مثبت باشد و هم می‌تواند حضورش در تیم ما سخت باشد. من خودم در پست او بازی می‌کردم و آقایان عبداللهی و فریبا من را به استقلال آوردند. استنباطم این است که خریدهایمان می‌تواند به ما کمک زیادی بکند.

منصوریان در واکنش به سوالی درباره کاوه رضایی گفت: رضایی در تیم ما زحمت کشید. هم گل زد و هم پاس گل داد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره قیمت داریوش شجاعیان گفت: قیمت رضایت‌نامه این بازیکن بالا بود ولی شجاعیان آن را از قراردادش کم کرد. بیت سعید یک ربعه قراردادش را با ما بست. او خیلی به استقلال علاقه‌مند بود و خاطرات زیادی از هواداری‌اش با این تیم برایم تعریف کرده بود. شهباززاده هم 40 دقیقه‌ای با ما بست. این ناشی از احترامی است که این بازیکنان به تیم ما می‌گذارند. چند تا از جوان‌هایمان هم سفید با ما امضا کردند. ما بریز و بپاش نداشتیم و دو خریدمان را به دلیل قیمت بالایشان منتفی کردیم. ما امسال با تیم امیدمان ارتباط خواهیم داشت و معتقدم محمد نوازی آینده مربی‌گری استقلال است.

به گزارش ایسنا، منصوریان در واکنش به این پرسش که نظرش درباره برخی بازارگرمی‌ها در فصل نقل  و انتقالات چیست عنوان کرد: به هر حال بازیکنی که استقلال و پرسپولیس با هم به دنبال جذبش باشند، یک شبه ره ده ساله را می‌رود. مهم این است که احترام‌ها حفظ شود.

سرمربی استقلال درباره آینده یعقوب کریمی، وریا غفوری و برزای در تیمش گفت: ما لیست انتظار نداریم. با ابراهیمی هم تمام کردیم. بازیکنانی هم که نامشان را بردید نهایتا تا 48 ساعت آینده وضعیت‌شان روشن می‌شود.

منصوریان در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال سال آینده چه کار خواهد کرد گفت: فصل قبل موفق شدیم نایب قهرمان شویم ولی این فصل از همان ابتدا در کورس قهرمانی خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین