کد خبر: ۴۵۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

گزارش تمرین استقلال/از غیبت شهباززاده و قائدی تا بوسیدن پیراهن استقلال توسط شجاعیان+تصاویر

اولین تمرین استقلالی‌ها پیش از آغاز فصل با غیبت دو خرید جدید این تیم همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
اولین تمرین استقلالی‌ها پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. از این تمرین، استقبال قابل توجهی شده بود و حدود هزار نفر این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

در این تمرین حدود 15 بازیکن حاضر بودند که از حاضران سرشناس آن می‌توان به جابر انصاری، روزبه چشمی، سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، فرشید اسماعیلی، امید نورافکن، خسرو حیدری، مهدی رحمتی، داریوش شجاعیان، میلاد زکی‌پور و حسن بیت سعید اشاره کرد.

به این ترتیب سجاد شهباززاده و مهدی قائدی، دو بازیکن جدید استقلال در این تمرین حاضر نبودند.

مگویان مدافع استقلال با اجازه کادر فنی در این تمرین غایب بود. همچنین ابراهیمی به دلیل مصدومیت و رابسون و پادوانی هم با اجازه کادر فنی در این تمرین حاضر نبودند.

گفته می‌شود دلیل غیبت بازیکنانی مثل برزای، یعقوب کریمی و وریا غفوری نامعلوم بودن وضعیت آن‌ها است. این بازیکنان هنوز با استقلال قراردادی امضا نکرده‌اند و تکلیف‌شان معلوم نیست.

داریوش شجاعیان که بعد از کش و قوس‌های فراوان شب گذشته استقلالی شد، در این تمرین مثل سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت و با بوسیدن پیراهن استقلال تلاش کرد دل هواداران این تیم را به دست آورد.

فرشید اسماعیلی برخورد بسیار صمیمانه‌ای با شجاعیان در تمرین داشت.

به گزارش ایسنا، محمد نوازی از پیشکسوتان استقلال که اخیرا هدایت تیم امید آبی‌ها را بر عهده گرفته در این تمرین حاضر بود.

هواداران حاضر در تمرین استقلال چندین بنر با خود به محل تمرین آورده بودند و به شدت از بازیکنان و اعضای فنی استقلال در طول تمرین حمایت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین