کد خبر: ۴۵۴۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

سفر تیمی 18 نفره از پزشکان متخصص ایرانی به گینه کوناکری

در راستای همکاری‌های بهداشتی و درمانی دو کشو ایران و گینه کوناکری، تیمی 18نفره از پزشکان متخصص کشورمان از سوی انجمن پزشکان مسلمان بدون مرز، به این کشور سفر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 این هیات به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی همسر رییس‌جمهور گینه به عنوان مسئول یکی از بزرگترین خیریه‌های این کشور، به این منطقه سفر کرده است.

اعضای این هیات، در فرودگاه کوناکری مورد استقبال وحید کیانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در گینه کوناکری و مسئولان تشریفاتی این کشور قرار گرفتند.

اعضای این تیم را متخصصان قلب، پوست، بیماری‌های عفونی و جراحی در زمینه‌های زنان و زایمان، اطفال و... تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا،تیم پزشکی و بهداشتی کشورمان در قالب سازمانی مردم‌نهاد در طی یک هفته حضور خود در بزرگترین بیمارستان این کشور، علاوه بر ویزیت بیماران و جراحی، آموزش پزشکان علاقمند ، نشست نیمروزه‌ای با پزشکان دانشگاه «جمال عبدالناصر» و سازمان‌های مردم‌نهادی که در زمینه پزشکی و بهداشتی فعال هستند را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سفارت ایران در گینه کوناکری، چینی‌گرزاده مسئول تیم اعزامی در مصاحبه‌ای اعلام کرد: این تیم پزشکی از حیث کیفی و کمی بزرگترین تیم اعزامی به خارج از کشور است، حضور تیم پزشکی جمهوری اسلامی ایران در گینه علاوه بر گام‌های موثر در اجرایی شدن تفاهمنامه‌های بهداشتی، نشانگر بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی عمومی کشورمان در قاره فرصت‌ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین