کد خبر: ۴۵۴۳۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

روزنامه‌ها یک روز بعد از حمله موشکی

حمله موشکی سپاه پاسداران به داعش دو شب قبل اتفاق افتاد و بسیاری از روزنامه‌های روز گذشته به دلیل زمان وقوع اتفاق، از این خبر جا ماندند؛ بر این اساس امروز تیتر و تصویر اصلی اغلب روزنامه‌ها به بازتاب این موضوع اختصاص یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش شامگاه (۲۸ خرداد ماه) اتفاق افتاد؛ با این حال روز گذشته اندک روزنامه‌هایی بودند که توانستند خود را به این رویداد مهم خبری برسانند و سایر روزنامه‌ها امروز به این موضوع پرداخته و تیتر یک خود را به آن اختصاص داده‌اند.

بر این اساس، روزنامه «آرمان امروز» تصویر نخست خود را به عکسی از لحظه پرتاب موشک سپاه پاسداران به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه اختصاص داده و در همین راستا مطلبی را با تیتر «شوک شلیک» منتشر کرده است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر نخست «انتقام سخت» را انتخاب کرده و گزارشی از بازتاب حمله موشکی سپاه به داعش تهیه کرده است.

روزنامه «شهروند» تیتر نخست «صدای بلند یک سیلی» را برگزیده و در این راستا به واکنش مقامات کشور پرداخته است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به لحظه پرتاب موشک سپاه پاسداران اختصاص داده است.

روزنامه «ایران» تصویر نخست خود را به مختصات جغرافیایی پرتاب موشک و محل اصابت آن اختصاص داده و در همین راستا تیتر «شلیک به مغز داعش» را انتخاب کرده و به بازتاب داخلی و خارجی عملیات موشکی ایران پرداخته است.

روزنامه «شرق» تیتر یک «موج انفجار حمله موشکی سپاه» را انتخاب کرده و به این رویداد پرداخته است.

روزنامه «جوان» تیتر یک «اوج غرور ملی از شلیک موشک‌ها» را انتخاب کرده است و به واکنش مسئولان و بازتاب بین‌المللی این حادثه پرداخته است. این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از لحظه پرتاب موشک به مقر تروریست‌ها داعش و عکسی از سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه اختصاص داده است.

روزنامه «اطلاعات» تیتر نخست «بازتاب جهانی حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها» را برگزیده و به هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌ها و منهدم شدن تجهیزات و سلاح‌های آن‌ها اشاره کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عکسی از لحظه پرتاب موشک و محل اصابت آن اختصاص داده است.

همچنین روزنامه «قانون» مطلبی با تیتر یک «غرش مقتدرانه» و روتیتر «چرایی تحسین شلیک موشکی سپاه به سمت داعش توسط دوست و دشمن بررسی شد» را منتشر کرده است.

روزنامه «رسالت» تیتر نخست «هشدار نرم به حامیان تروریست‌های آمریکایی/ پاسخ سخت در راه است» را انتخاب کرده و به سخنان برخی مسؤولان راجع به این رویداد و بازتاب بین‌المللی آن پرداخته است. این روزنامه تصویر نخست خود را به چهار عکس از لحظه حمله موشکی سپاه و محل اصابت این موشک به مقر تروریست‌های داعش در دیرالزور سوریه و فرمانده نیروی هوافضا سپاه اختصاص داده است.

روزنامه «فرهیختگان»‌ تیتر یک «تیغ‌های آبدیده» را برگزیده و گزارشی از عملیات موشکی برون‌مرزی سپاه تهیه کرده است.

روزنامه «وقایع‌اتفاقیه» تیتر نخست «تنبیه کردیم» را انتخاب کرده و واکنش‌ها به حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه را بررسی کرده است.

روزنامه «ابتکار» تیتر نخست «سیلی موشکی» و روتیتر «واکنش‌ها درباره حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه بررسی شد» را برگزیده است. تصویر نخست این روزنامه به لحظه پرتاب موشک سپاه اختصاص دارد.

روزنامه «وطن امروز» مطلبی را با تیتر یک «قیام ذوالفقار» و روتیتر «حمله موشکی سپاه به مرکز فرماندهی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه قدرت برتر بازدارندگی و اراده جدی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم را به جهانیان نشان داد» منتشر کرده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر نخست «دفاع مشروع» را برگزیده و به گفتارهای اختصاصی با چهره‌های سیاسی در این راستا پرداخته است و همچنین به بازتاب بین‌المللی این اقدام ایران اشاره کرده است.

روزنامه «همشهری» تیتر یک «سیلی انتقام با ضربه "ذوالفقار"» را برگزیده و به عملیات موشکی سپاه پاسداران اشاره کرده است.

روزنامه «مردم‌سالاری» تیتر نخست «بازتاب جهانی حمله موشکی ایران به داعش» را انتخاب کرده و به واکنش دستگاه دیپلماسی، مسؤولان و فعالان سیاسی کشور نسبت به حمله موشکی سپاه پاسداران پرداخته است.

روزنامه «کیهان» تیتر نخست «داعش سیلی خورد /تل آویو وریاض لرزید» را برگزیده و به توصیف این رویداد وواکنش مقامات به حمله موشکی سپاه اشاره کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را در همین راستا به عکسی از لحظه پرتاب موشک اختصاص داده است.

روزنامه «جام جم» تیتر یک «طنین ذوالفقار» را انتخاب کرده و بازتاب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی حمله موشکی ایران علیه تروریست‌ها را بررسی می‌کند. این روزنامه تصویر نخست خود را به دو عکس از حمله موشکی سپاه به داعش اختصاص داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین