کد خبر: ۴۵۴۳۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

دستگیری 40 داعشی در آذربایجان غربی توسط وزارت اطلاعات

سرتیم های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب های قدر را داشتند که با هوشیاری اطلاعات آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : نماینده مردم ارومیه در مجلس، از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

به گزارش خانه ملت، نادر قاضی پور از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقدار فراوانی تسلیحات و مهمات از عناصر داعش در چندین عملیات کشف شده است، افزود: سرتیم های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب های قدر را داشتند که با هوشیاری اطلاعات آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند.

قاضی پور ادامه داد: ارتباطات این عناصر تروریستی با خارج از ایران پیگیری می شود و وزارت اطلاعات در ادامه به فعالیت های هوشیارانه خود ادامه می دهد، تا سرشاخه های آنها را در خارج از کشور دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برساند.

وی در پایان به نمایندگی از مردم آذربایجان غربی از فعالیت های وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات استان برای دستگیری عناصر داعش و سرکرده های آنها تقدیر و تشکر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین