کد خبر: ۴۵۴۷۲۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کانون‌هایی از سر حسادت و کوته‌فکری در تخریب دولت کوتاهی نکردند

انتقاد انصاری از توطئه علیه دولت روحانی

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: در حال حاضر همه باید رقابت‌های انتخاباتی و پرونده انتخابات را کنار بگذارند و پرونده رفاقت،‌ همکاری و همراهی را بگشایند و اگر انتقادی هم است باید با رعایت اصول اخلاقی، عرفی و قانونی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با هجمه‌های وارده به دولت یازدهم در ماه‌های پایانی کار آن گفت: این موضوع تازگی ندارد و متأسفانه کانون‌هایی از سر حسادت، کج‌فکری و کوته‌فکری یا هر عنوان دیگری در چهار سال گذشته هیچ گاه از کارشکنی و تخریب دولت و آقای رییس جمهور کوتاهی نکرده‌اند.

برخی کانون‌ها علیه مردم توطئه کرده و می‌کنند

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او ادامه داد: همه مردم شاهد هستند که این کانون‌ها با رسانه‌های گسترده‌ای که این جریانات در اختیار داشتند و عمدتاً از پول و جیب مردم اداره می‌شوند در حقیقت علیه مردم توطئه کرده و توطئه می‌کنند.

جریانات شکست‌خورده پس از انتخابات همچنان به کار خود ادامه می‌دهند

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه آنها هیچ گاه به اصول اخلاقی انتقاد پایبند نبوده‌اند و هرگز رفتار انتقادآمیز نداشته‌اند بلکه رفتار تهمت‌آمیز و اتهام‌افکنی داشتند، اظهار داشت: با کمال تأسف بعد از انتخابات نیز علی‌رغم اینکه مردم اقبالی شکوهمند و حماسی برای دور دوم آقای دکتر روحانی را با رأیی بیش از مرحله اول انتخاب کردند، این جریانات به جای درس گرفتن از انتخابات همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

عقل، انصاف و قانون حکم می‌کند همه دولت منتخب مردم را کمک کنند

انصاری با بیان اینکه ما امیدواریم این افراد شرایط کشور و منطقه را درک کنند و به دولت منتخب مردم کمک کنند، خاطرنشان کرد: آقای روحانی بعد از انتخابات رییس جمهور همه مردم ایران است و عقل و انصاف و قانون حکم می‌کند همه دولت منتخب مردم را کمک کنند تا بتواند در ادامه خدمات ارزشمند دولت یازدهم، در دولت دوازدهم نیز گام‌های بلندتر و سریع‌تری در جهت پیشرفت و توسعه و عمران کشور بردارد.

پرونده انتخابات را کنار گذاشته و پرونده رفاقت گشوده شود

او با بیان اینکه دولت مقتدر می‌تواند در عرصه جهانی منافع مردم را تأمین و با دشمنان ملت مقابله کند، ابراز داشت: مجموعه شرایط کشور، شرایطی است که همه باید رقابت‌‌های انتخاباتی و پرونده انتخابات را کنار بگذارند و پرونده رفاقت،‌ همکاری و همراهی را بگشایند و اگر انتقادی هم است باید با رعایت اصول اخلاقی، عرفی و قانونی باشد.

مسئله قدس، مسئله شریعت و عدالت است

معاون رئیس جمهور در خصوص اهمیت روز قدس بیان کرد: همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند، مسئله قدس، مسئله اسلام است و امروز این مسأله از جهان اسلام هم فراتر رفته و مسئله شریعت و عدالت است. ۷۰ سال است که یک ملت با زور و غصب از سرزمین خود رانده شده و آواره شدند و یک رژیم جعلی غاصب به عنوان کانون تولید و پرورش تروریست‌ها و به عنوان یک دولت جعلی تروریستی طی ۷۰ سال گذشته اقدام کرده است.

روز قدس امسال باید نمایش وحدت ‌و بیداری همه مسلمانان باشد

انصاری افزود: امروز به جهت اینکه با توطئه استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و برخی دولت‌های منطقه، تروریست‌ها به جان مسلمانان افتاده‌اند و در کشورهای اسلامی ناامنی ایجاد می‌کنند و یک حاشیه امن و آرامش خیالی برای اسرائیل و رژیم صهیونیستی درست کردند، روز قدس امسال باید نمایش وحدت، ‌اتحاد، یکپارچگی و بیداری همه مسلمانان به خصوص ملت بزرگ ایران باشد.

غصب قبله اول مسلمین با حاشیه‌سازی‌ها فراموش نمی‌شود

او تاکید کرد: باید اعلام کنیم که مسئله فلسطین و غصب قبله اول مسلمین با حاشیه‌سازی‌ها فراموش نمی‌شود. این مسئله همچنان باید مسئله اول جهان اسلام باشد و مسائل پیرامونی و حاشیه‌ای که برای امنیت تروریست‌ها توسط اسرائیل درست شده با اتحاد و حضور مردم ریشه‌کن شود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین