کد خبر: ۴۵۴۷۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

دو چهره کریستیانو رونالدو

مهاجم رئال مادرید پس از فتح لالیگا و پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا نظر کاملا متفاوتی نسبت به باشگاهش داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 تصمیم جدید کریستیانو رونالدو برای ترک اسپانیا، باشگاه رئال مادرید را در شرایط خاصی قرار داده و همه را متعجب کرده است. سفیدپوشان فکر می‌کردند که ستاره پرتغالی فصل بعد در مادرید خواهد ماند.

اگر صحبت‌های رونالدو پیش از فتح لالیگا یا فینال لیگ قهرمانان بررسی شود هیچ‌کس تصور نمی‌کرد او قصد داشته باشد باشگاه مادرید را ترک کند. درست است که رونالدو از برخی اتفاقات همچون سوت‌های اعتراض‌آمیز و مالیات ابراز ناراحتی می‌کرد اما او همیشه تمایلش به بازنشستگی در مادرید را اعلام کرده بود.

دو چهره کریستیانو رونالدو

اظهارات رونالدو

پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا رونالدو در گفت‌وگو با برنامه Jugones گفت: همیشه احساس محبوبیت نزد هوادارن دارم. نمی‌توانم همه را از یک دید نگاه کنم و به همین خاطر فکر نمی‌کنم با من رفتار بدی داشته باشند. با این حال دوست ندارم در سانتیاگو برنابئو هو شوم.

او در ادامه افزود: تا ۴۱ سالگی در مادرید خواهم بود. این قرارداد یکی مانده به آخرم است و به همین خاطر تا ۴۱ سالگی می‌توانم در این تیم باشم. با وجود این که دلم برای انگلیس (منچستریونایتد) تنگ شده است از بودن در اسپانیا خشنودم.

در جشن دوازدهمین قهرمانی مادرید در لیگ قهرمانان که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد واکنش طرفداران نسبت به رونالدو فوق‌العاده بود. آنها از جایگاه تماشاگران شعار "توپ طلا، کریستیانو توپ طلا" را سر دادند و از ستاره تیم‌شان که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت تشکر کردند.

آخرین تمدید قرارداد

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا،کمتر از یک سال پیش مهاجم پرتغالی قراردادش را با مادرید تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد. او پس از تمدید قراردادش گفت: این باشگاه در قلب من جای دارد و خانه‌ام است. تمدید قرارداد برای پنج سال لحظه‌ای خاص در زندگی‌ام است، این آخرین قراردادم نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین