کد خبر: ۴۵۴۷۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
تیم نقل و انتقالاتی استقلال خوب عمل کرد

فریبا: یک دفاع وسط جذب می‌کنیم/ کادر فنی فعلا در ماه‌عسل است

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال می‌گوید که حضور میک مک‌درموت در تمرینات به این تیم در فصل آینده کمک خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهتاش فریبا درباره شرایط استقلال در شروع تمرینات گفت: سه روز از شروع تمرینات استقلال می‌گذرد و در ابتدای فصل روزهای ابتدایی به جمع کردن بازیکنان و تکمیل شدن تیم اختصاص دارد. در حال حاضر امید ابراهیمی تنها مصدوم استقلال است و بقیه بازیکنان در اخیار کادرفنی هستند. همچنین میک مک‌درموت نیز به کادرفنی ما اضافه شده است. بازیکنان روحیه بالایی دارند و تمرینات جدیدی نیز به آنها داده شده تا با شادابی به استقبال فصل بروند.

او افزود: بازیکنان صبح روز چهارشنبه وزنه زدند و عصر نیز یک جلسه تمرین خواهند داشت. برنامه تمرینی تیم مشخص شده و در بعضی از روزهای دو جلسه تمرین خواهیم داشت تا آماده لیگ شویم.

فریبا در ادامه عنوان کرد: من نام دوران پیش‌فصل را برای کادر فنی، ماه عسل گذاشته‌ام. هر چند در این دوران بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند و سخت‌ترین روزهای فصل را سپری می‌کنند اما کادرفنی به دلیل عدم برگزاری مسابقات فشار کمتری را تحمل می‌کند و اکنون ماه عسل آنها است. ما در دهه اول تیر ماه در تهران تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و بعد از آن راهی ارمنستان می‌شویم تا ضمن برگزاری اردو، یک یا دو بازی دوستانه داشته باشیم.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت این باشگاه، درباره نقل و انتقالات این تیم، گفت: نقل و انتقالات خوبی داشتیم. از آقایان افتخاری و توفیقی تشکر می‌کنم و به قول منصوریان تیم نقل و انتقالاتی ما در تابستان خوب عمل کرد. یکسری از بازیکنان البته در پایان قرارداد خود بودند و حضور یا عدم حضور آنها دست باشگاه نیست و می‌توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند. کاوه رضایی نیز از این دست از بازیکنان بود که یک سال برای ما زحمت کشید و در نهایت ترجیح داد راهی فوتبال اروپا شود و ما نیز برای او آرزوی موفقیت داریم.

فریبا افزود: پیش از این به منصوریان گفته بودم که روی منتظری حساب باز نکند. در قطر که ما وضعیت منتظری و جباری را دیدیم و حرف‌های آنها را شنیدیم، به منصوریان گفتم آنها به آسانی قطر را رها نمی‌کنند و با یک پیشنهاد معمولی نیز در این کشور می‌مانند. آرامش، امکانات و راحتی خانواده بازیکنان از عواملی است که باعث می‌شود قطر را رها نکنند. در هر صورت ما یک بازیکن در دفاع وسط لازم داریم و باید طی روزهای آینده جذب کنیم.

به گزارش ایسنا، او در پایان درباره اضافه شدن میک مک‌درموت به استقلال گفت: او قطعا به ما کمک می‌کند. در سال‌هایی که در ایران حضور داشته نشان داده که کی‌روش بیهوده دست روی کسی نمی‌گذارد. او قطعا بدنساز بزرگی است و در امور فنی نیز تجربه کافی برای کمک به ما را دارد و در سال جاری کمک استقلال خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین