کد خبر: ۴۵۴۸۲۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

رونالدو: در یورو اتفاقی قهرمان نشدیم

مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال معتقد است قهرمانی شأن در یورو ۲۰۱۶ فرانسه اتفاقی نبود.
آفتاب‌‌نیوز :
پرتغال در دومین دیدارش در جام کنفدراسیون‌ها توانست با تک گل کریستیانو رونالدو روسیه میزبان را شکست دهد. مهاجم پرتغالی برای دومین‌بار پیاپی عنوان برترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

او پس از بازی گفت: می‌خواهم از هوادارانی که به من برای بهترین بازیکن بازی رأی داده‌اند تشکر کنم. می‌دانستیم بازی برابر روسیه که از حمایت تماشاگران برخوردارند سخت خواهد بود. نخستین بار است که در این کشور بازی می‌کنیم. از نتیجه کسب شده خشنودیم. در مسیر خوبی قرار داریم و تاکنون چهار امتیاز کسب کردیم. روسیه بازی خوبی به نمایش گذاشت اما ما برتر بودیم و فرصت‌های گل بیشتری داشتیم.

رونالدو در پایان اظهار کرد: پرتغال تیم خوب و جوانی دارد. سرمربی فوق‌العاده‌ای دارد که فوتبال را به خوبی می‌شناسد. فرناندو سانتوس با تجربه است. به صورت اتفاقی قهرمان یورو ۲۰۱۶ فرانسه نشدیم.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، پرتغال با این پیروزی به صعود به نیمه‌نهایی خیلی نزدیک شد. این تیم اکنون بدون احتساب نتیجه بازی مکزیک و نیوزلند با چهار امتیاز صدرنشین گروه A است. پرتغال در سومین بازی‌اش باید برابر نیوزلند قرار بگیرد. در مقابل روسیه میزبان بازی‌ها با سه امتیاز در جدول باقی ماند. از طرفی رونالدو با گلزنی در این دیدار به روند خوبش در سال ۲۰۱۷ ادامه داد و می‌تواند با قهرمانی در این بازی‌ها سال را به صورت فوق‌العاده‌ای به پایان برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین