کد خبر: ۴۵۴۹۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

قهرمانی وزنه‌بردار ایرانی در دسته 105 کیلوگرم+تصاویر

ملی‌پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان مدال‌های طلا حرکت دوضرب و مجموع را از آن خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان و در ششمین روز از این رقابت‌ها، رضا بیرالوند ملی‌پوش کشورمان در پیکارهای دسته 105 کیلوگرم گروه A با 9 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداخت که در پایان حرکت دوضرب و مجموع در جایگاه اول ایستاد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

* حرکت یک‌ضرب:

بیرالوند در نخستین حرکت یکضرب وزنه 162 کیلورم را انتخاب کرد اما موفق به مهار آن نشد.  وی در حرکت دوم وزنه 163 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد اما در حرکت سوم در مهار وزنه 167 کیلوگرمی ناکام بود تا با همان وزنه 163 کیلوگرمی به کار خود پایان داده و  به عنوان دومی و مدال نقره برسد.

در پایان حرکات یک ضرب داتو ختسوریانی از گرجستان با 173 کیلوگرم اول شد و  طلا گرفت، رضا بیرالوند با 163 کیلوگرم دوم شد و  تاکایوکی ایزاواکی از ژاپن  با 163 کیلوگرم سوم شد و به مدال برنز دست یافت.

* حرکات دوضرب:

بیرالوند برای نخستین حرکت دوضرب وزنه 201 کیلویی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن شد. وی در دومین تلاش وزنه 206 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و مدال طلای خود را قطعی کرد. بیرالوند در حرکت سوم در مهار وزنه2010 کیلوگرمی ناکام بود تا با همان 206 کیلوگرم جایگاه نخست حرکت دوضرب و مجموع دسته 105 کیلوگرم را از آن خود کند.

در حرکت دوضرب ساموئل گاسپاریان از ارمنستان با 205 کیلوگرم دوم شد و نقره گرفت و ایمن طعیری از الجزایر با 201 کیلوگرم سوم شد.

به گزارش فارس، در مجموع دسته 105 کیلوگرم، رضا بیرالوند با 369 کیلوگرم قاطعانه روی سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را بر گردن آویخت. داتو ختسوریانی از گرجستان با 368 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و نقره ای شد و ساموئل گاسپاریان از ارمنستان با 365 کیلوگرم سوم شد و مدال برنز گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین