کد خبر: ۴۵۵۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱

آتش‌سوزی فضای سبز در بزرگراه بابایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در فضای سبز یکی از مجتمع های مسکونی واقع در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت:  در ساعت 23:30 پنجشنبه شب وقوع حادثه حریق در فضای سبز یکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در بزرگراه شهید بابایی خیابان کوهستان به سامانه ۱۲۵ اطلاعات داده شده که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که حریق در فضای سبز یکی از مجتمع‌های مسکونی رخ داده و به دنبال آن حدود دو هزار متر مربع از این فضا دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به اطفاء حریق کرده و از  گسترش آن به اماکن دیگر جلوگیری کردند گفت: حدود یک ساعت بعد یعنی در ساعت ۹ دقیقه بامداد امروز آتش‌نشانان با اطفای کامل حریق به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، درباره اینکه گفته می‌شود این حریق در مجاورت باغ پرندگان رخ داده گفت: این موضوع به طور کامل رد می‌شود و محل حادثه ارتباطی با باغ پرندگان تهران ندارد

به گفته وی این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین