کد خبر: ۴۵۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد

اقدام سپاه علیه مواضع داعش، اوج اقتدار آفرینی ایران بود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اقدام اخیر سپاه پاسداران ایران علیه مواضع داعش در سوریه را اوج اقتدارآفرینی برای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این اقدام سپاه امنیت ایران را چند برابر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه، در مراسم بزرگداشت مدافعان حرم شهرستان ملایر که با حضور فرماندهان سپاه، نیروی مقاومت بسیج، فرماندار ویژه ملایر، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و جمعی از مسئولان ادارات برگزار شد، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، شهید ابراهیم خانی و شاملو، را گرامیداشت و افزود: وجود سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد برگرفته از انقلاب افتخاری بزرگ برای هر ایرانی است.

‌به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: در حمله تروریستی داعش به حرم مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شهید جواد تیموری یک پاسدار رشید سپاه گلوله های متعددی را به جان خرید تا امنیت پارلمان ایران تضمین شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت همواره مقدم برای جریانات سیاسی بوده، ادامه داد: حمله تروریستی اخیر در تهران فرصتی برای همه جریان‌های سیاسی است که به وحدت و وفاق برسند و هر کجا امنیت ملی به خطر بیفتد باید همه با هم تلاش کنیم.

وی با اشاره به موشک باران مواضع داعش در سوریه، عنوان کرد: چند روز پیش پس از تحریم های جامعی که آمریکا علیه ایران و سوریه اعمال و ناجوانمردانه برجام را نقض کرد سبزپوشان سپاه با همین موشک های تحریم شده، قلب داعش را هدف قرار داد و صهیونیست ها را زمینگیر کرد.

آزادیخواه در بخش دیگری از سخنانش با مهم برشمردن راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده و سیاست آنها که شیطانی و ضد انسانی است، مورد قبول هیچ کشوری نیست و باید همه با هم با حضور در راهپیمایی روز قدس برای ریشه کنی این غده سرطانی متحد شویم.

وی افزود: ملت ایران همواره راهپیمایی های روز قدس را باشکوه برگزار کرده اند و همیشه زودتر از مسئولان حضور داشته اند که این یک ویژگی انقلابی بودن مردم ایران است و باید نگهدار آن باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین